Mømø sin første skoledag

173 11 3
                                    

Mømø sitter og spiser mens mammaen hennes pakker sekken som er laget av heste skinn som de fant på bakken. Er du klar til første skole dag Mømø? Spurte Mømø sin Mamma. Ja nå er jeg klar! Svarte Mømø. Har du spist opp gresset jeg ga til deg? Spurte mammaen til Mømø. Ja selvfølgelig jeg elsker jo ferskt gress! Svarte Mømø. Ok, alle vet at du elsker gress! Sa Mammaen til Mømø "stolt". Ok her er sekken din. Sa mammen til Mømø.Mømø gikk forsiktig på fortauet langs veien. Mømø bor ikke langt unna skolen. Når Mømø kom på skolen, møtte Mømø Dagros. Halla Mømø. Ropte Dagros med tvillingene fnisene bak seg. Hva er det i lekser, vet dere det? Sa Iserosa og Iselin. Jeg vet ikke, glemte ukeplanen hjemme. Sa Dagros. Man trenger engelsk boka og matte Mø boka. Sa Mømø rett før hun tok seg en slurk av vann flasken hennes som det står Mømø på. Ok takk Mømø! Sa Iselin og dro med seg Iserosa som bare sto og så på. Iselin hadde fått med seg Iserosa langt fra Mømø og Dagros. Er du forelska i noen, Iserosa? Sa Iselin. Hæ?! Hva?! Hvorfor spør du? Spurte Iserosa. Du er jo så rar! He he neiii, ok kansje litt da. Sa Iserosa. Ikke bare litt Iserosa du er veldig forelsket i noen du! Sa Iselin mens hun hevet stemmen på en morsom måte. Ja ja, jeg liker Odin da, nå vet du min søte hemmelighet. Sa Iserosa. Det går greit Iserosa. Sa Iselin. Jeg er også forelsket i noen. Sa Iselin litt rød i deg lille ku fjeset hennes. I hvem!

Mømø i Minecraft!Where stories live. Discover now