{ BAŞLANGIÇ }

9.1K 225 6
                                    

merhaba umarım beğenirsiniz bu bölüm biraz kısa olababilir ama tanınıtım gibi olucak sizleri seviyorum oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum hadi başlayalım bütün ekran başında bu kitabı okuyacak olanlara saygılar sevgiler iyi okumalar;
GİZEM:
Merhaba ben gizem akkaya 18 yaşındayım ve uzun bir yaz tatilinin sonunda nihayet okullar açılıyor ve nihayet 'dreamer'gurubu bir araya gelcez yani :ben , gamze , tuğçe , can, onur , berk evet 3 kız üç erkeğiz ama bizim gurup çok iyi ya.can komik olan ama cankardeş , onur bizim ağırbaşlı koruyucu kardeşimizdir ayrıca aras lada arası biraz iyidir aras kimmi zamanla öğreniceksiniz , berk ise oda zeki dir ama sesiz çocuktur kendisi çok iyi morel verir onlar bişi olduğunu anlayınca hemen gelirler hepsi aslında hepimiz kardeş gibiyiz kızlara gelirsek benden başlayalım ben müzik dinlerim , kitap okurum spor yaparım aynı zamanda derslerimde çok iyidir gamzeden bahsedelim birazda güzel bir kızdır ve deli doludur tam kafamdan yani onunda dersleri iyi tuğçe gelirsek oda güzel aynı zamanda dersleride iyidir bizim gibi zaten bi gamze bi tuğçe çünkü birbirimizden hiç bişi saklamayız annemle babamın ayrılığından sonra babamla kalıyorum tatillerde de annemde evet ben tek kardeşim hiç kardeşim yok aslında var yani vardı ama guruptaki biriciklerim pek aratmadı.benim bir abim vardı annemle babamın ayrılığından sonra hep beni yalnız bırakmazdı ama birgün babamın mercedes arabasını akşam almış ve arkadaşlarıyla yolda giderken çok büyük bir kaza olmuş ve araba yanmış abim öldü ama diğerleri deil onlar son anda atmışlar arabadan kendilerini ve bir taneside çok ağır yaralandı ve bu olaydan sonra sinir kırizleri geçirmeye başladım piskolojim çok yıprandı ve ben abimi çok seviyordum oda beni bunlar yaşanırken benim gurup hep yanımda oldu 2 kere sinir krizi geçirdim bu konuda çok hassasım abim öleli birbuçuk yıl oldu durum hala taze aradan  yüz yıl geçsede hep taze kalıcak . neyse benim dış görünüşümden bahsedelim ;  açık sarıya dönük kahverengi saçlı,mavi gözlü tenim ise açık . okulda hemen hemen herkesle aram iyidir .alev diye bir kız var bizim yaşımızda ama okulda bitek sınıf yok iki tana sınıf var 12 a ya ben gidiyrum oda 12c ye okulun kötü kızı okulda çıkmadığı kalmadı zaten. neyse ben çok konuştum sanırım hadi bay.
+aaa gizemcim yenimi fark ettin:-D
Kessesini içses ayrıca şunu bildirmeliyimki ben çok konuşan birisi değilim .
ARAS ÖZKAN:
Ben aras 18 yaşındayım genelde pek anltılcak birşeyim yok evet özkan şirketin biricik varisiyim . arkadaş çevreme bakılırsa belli bir seviyem vardır gurupta ben,bora,kerem,yeliz,eylül,kaan var ve kolejin başı hemen hemen benim herkes benden  korkar özkan kolej bize ait . Babam mafya olduğu için bende karanlık işlerle uğraşıyorum birde mafya liderliği için ilan verilcek tüm mafya ailelerine mafya liderliğine hak kazandım babamla ben konuşma yapıcağız.Dış görünüşüme geçersek kahverengi gözlü, siyah saçlı, buğday tenliyim.şimdilik bukadar benden. zaten birkaçgün sonra okul açılcak .

PİSKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin