Merhaba bu bölümü inşallah beğenirsiniz lütfen oy ve yorumlarınızı bekliyorum .sizleri seviyorum iyi okumalar :-)
Babam geri çekildi ve dediki:
-benim çalışma odama gel bi süre sonra.sonra çalışma odamda ol.
-tmm baba .dedim ve odama çıktım telefonumla oyalandıktan bi süre sonra aklıma babamın dedikleri geldi bende hemen odamdan çıkıp babamın çalışma odasına doğru yol aldım.kapıyı tıklattım babamın 'gell' demesiyle içeri girdim babamın çalışma masasın karşısındaki siyah deri koltuklardan birine oturdum ve onun konuşmasını bekledim.
-kızım telefonu lütfen birdeha sessize alma .
-tmm baba bidaha olmaz .eee sen nasılsın nasıl gidiyo işler.uzun zamandır baba kız konuşamadık .
-iyiyim kızım işlerde iyi he birde azdahasına unutuyordum sana bi haberim var .
-aaaa neymiş o babacım merak ettim bak şimdi.
-bir şirketle bizim şirket ortak olduk salı günü yani yarın ortaklığı kutlıycaz onların evlerinde sende okuldan erken gel hazırlan tamammı zaten ortak yabancı değil benim çok eski dostum ahmet ler çok yakınızdır ama yıllaar önce yollarımız iş sebebinden ayrılmıştı şimdi tekrar birleştik .hee birde senin yaşlarında bi oğlu var.
-peki baba .başka bir diyeceğin yoksa ben odama gidiyorum.
- yok kızım dediklerimide unutma.
-tmm.
Babamın itiraz istemez sesiyle söylediği için birşey diyemedim .böyle yemekler sıkıcı oluyor.odama gidip ayıcıklı geceliğimi giyip huzurlu yatağıma yattım ve uykunun huzurlu kollarına daha fazla direnmeden kendimi bıraktım...
Aras Özkan:-ne oldu baba beni niye çalışma odana çağırdın.
-aras yarın okuldan erken gel bir şirketle ortak olduk yarın bizim evde ortaklık kutlıycaz zaten ortakda benim çok eski dostum orhan senin yaşında birde kızı var itiraz istemiyorum.
-tmm.
Babamın önemli yemeği olmasa gelmezdim ama babamı buseferlik kabul ettim.ve odama çıkıp yatağa attım kendimi ve uykuya daldım...
Gizem Akkaya:Sabah uyandığımda kendimi enerjik uykumu yeterince almış bir şekilde kalktım.lavaboya girip günlük işlerimi hallettim okulumda allahtan forma zorunlu olmadığı için altıma siyah deri yırtık bir tayt ,üzerine kısa kırmızı kareli bir gömlek ayaklarıma spor ayakkabılarımı takıp çantama kitaplarım vs. koydum .ve çıktım babam erken işe gitmişti yine bugünde zaten. garajdan 'mini cooper' kırmızı /beyaz arabamı aldım ve bindim sonra okulun yolunu tuttum .radyodan son ses bir müzik açtım hemde eşlik ettim şarkıya ,camı açtım ve gazı kökledim .telefonum çaldı arabayı kenara çektim tuğçe arıyordu açtım:
-efendim tuğçe ne oldu
-gizem knk beni alsana evimden .sana zaten birşey söyliycem.
-iyi pekide senin arabana ne oldu ?
-o bozuldu bakım servisine gitti iki gün sonra gelcek maalesef.
-iyi tmm geliyorum beş dakkaya kapat hadi .dedim ve kapattım .arabayı tuğçelere sürdüm bukez beş dakikaya evlerinde oldum kapının önünde beni bekliyordu kapıyı açıp yanımdaki ön koltuğa oturdu ve arabayı çalıştırdım.konuşmaya başladım :- evet tuğçe seni bekliyorum bana ne diycektin.
-şeyy ben sana güzel bir haber vericektim.
-ney hadi meraklandım.
-ben canla sevgili oldum .
-neee oha inanmıyorum e hani sen ona karşı birşey hissetmiyordun nezaman oldu anlat.
-dün beni eve can bırakcaktı işte sahile götürdü beni .güzel bir yemek masası gül yaprakları vardı kumsalda orda çıkma teklifi etti.
-bak sen bizim canaa meğer ne romantikmiş .dedim ve ikimiz gülüştük .kısa süre sonra okulun önünde durdum arabayı park edip indik .bize doğru gelen canı gördüm can bana selam verdi tuğçenin elini tuttu ve bahçeye ilerlediler bende sınıfa çıktım bi süre sonra zil çaldı ders başlamıştı.....................................................uzun bir günün sonunda okul bitmişti saat beş olmuş arabaya binip evin yolunu tuttum .bi süre sonra eve gelmiştim hemen yukarı odama çıktım ve hazırlanmak için üzerimi çıkardım kısa bir duş aldıktan sonra bornozumu takıp dolabımın karşısına geçtim...Nasıldı. oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.sizce arasla gizemin karşılaşmasında neler olucak?okuyalım ve görelim.