§ YEMEK § {aras&gizem}

2.7K 157 4
                                    

Meraba sevgili okurlarım bu bölüm sanırım değişik olucak he birde gizemin giysileri ne giymeli yazabilirsiniz .iyi okumalar...

Dolabımın karşısında kararsızlıkla duruyordum .gidiceğim yer resmiyet olduğu için sade birşey olsun istiyordum.buldum sanırım daha etiketi bile üzerinde yeni almıştım.sade desensiz bembeyaz , diz üstünden bira yukarıda , hafif bir sır dekoltesi abartılı olmıycak şekilde.ayakkabı olarakta kırmızı pilatformu
topuklu ayakkabı.elimede taşlı bir çüzdan içine telefon makyaj vs. şeylerimi yerleştirdim .saç içinde doğal bir topuz ,makyajda ise kan kırmızısı bir ruj ,rmel , aylaynır.boy aynasına geçtiğimde gözlerim kamaştı resmen bu benmiyim diye gözlerimi açıp kapadım çok güzel olmuştum. aşşağıdan  korna sesleri gelmişti heh tam zamanında babam geldi yavaş ça merdivenleri indim kapıdan çıktım babam arabasından inip kapının merdivenlerinden inerken koluma girdi:
-kızım çok güzel olmuşsun.
-teşekkürler baba sen de çok yakışıklı olmuşsun.
-teşekkürler prensesim.
Gülüşerek arabaya bindikk .tabi kapımı babam açtı teşekkür ettim .bir sürenin sonunda güzel bizim eveden daha büyük ,ihtişamlı ama aynı zaman da da ürkütücü bir evin karşısında durduk vay be kimmiş bu ortak şimdi daha çok merak ettim .zillerine bastık mini etekli bir hizmetçi çıktı kız beni görünce bile gözleri büyüdü .kocaman bir salona geçtik babamın yaşlarında bir adam geldi babamla selamlaştı sonra bana döndü ve onlada el sıkıştık sonra ahmet amca koltukları gösterdi oturduk konuşmaya başladı: -orhan kızının olduğunu biliyordumda bu kadar güzel olucağını tahmin edemezdim küçük hanımın.dedi babamda :- öyledir benim biricik kızım .bende :-teşekkürler ahmet amca .dedim tebessümle sonra kapı sesi geldi salona gelen ayak sesleri .
-heh oğlum da geldi tanıştırıyım aras benim oğlum .dedi kafamı bi kaldırdım birde ne göriyim bizim aras babamla selamlaştı ve dediki :-tanıştığıma memnun oldum.yine o ürkütücü sakin ama bi okadarda sert sesi kulaklarıma doldu .bana doğru geldi beni baştam aşağı süzdü şaşırtmıştım bu güzellikle .nekadar şaşkınlığını belli etmesede belli oluyordu .sonra babalarımıza dönüp:- biz zaten tanışıyoruz .dedi.ve elini uzattı bende sıktım .ahmet amcayla babam işle ilgili konuşuyordu bende tekli deri koltukta aras ise ikili karşımdaki koltukta .ahmet amca :- hadi yemeğe geçelim orda konuşmalara devam ederiz .dedi.bizde masalara geçtik ahmet amca baş köşede babamda diğer baş köşede .benim karşımda aras bana bakıyordu.yemekler yendi bize dönüp ahmet amca o sert sesiyle konuştu: -aras arkadaşınla odana geçin siz iş muhabbeti sıkmasın .arasta :-olur .dedi.ve merdivenleri gösterdi ta en üst kata kadar çıkıyorduk benim ayakkabım takıldı ve tam düşücekken beni yakaladı aras kolumdan tutarak yukarı çıkarttı en üst kattaydı odası .tamamen ona ait en üst kat sanki.odasının kapısını açtı odasına hayran kalmıştım simsiyahtı ama çok güzeldi çalışma masası falan bende yatağa doğru yönelip oturdum .oda çalışma masasına oturdu.ortam çok sesisleşti aniden ayağa kalktım bu arasın ilgisini çekti ama bileğimi fena burktum heralde çünkü odaya tam çıkacakken düşüyordum o tuttu ama burkmuşum bileğimi çok acıdığı için yatağa birden oturdum yüzümü ekşittim sonra o konuştu: -iyimisin .
Kafamı olumlu yönde salladım ama hala çok acıyordu sonra yanıma oturdu sinirli ve sert bişekilde konuştu :- bana yalan söyleme.
-ya uf tamam birazcık burkmuş olabilirim al bak yürüyebiliyorum .dedim ve bir anda ayağa kalktım bir kaç adım attım -ahh
uf ya çok acıyo .dedim ve bir yere tutundum aras yanıma geldi kucağına aldı ve yatağına oturtur bir şekilde koydu-salakmısın niye yalan söylüyorsun ah aptal kız diye sızlandı.bende sinirlendim-kimmiş o aptal kız he .diye kızgın bir sesle konuştum.sonra yanıma geldi ve konuştu -canının daha fazla acımasını istemiyorsan sus .dedi dişlerinin arasından ya bu kim ya bana bu şekilde sinirleniyor gıcık .sonra odasındaki bir kapıya yöneldi ve girdi elinde krem vardı .yanıma geldi ve benim yanıma gelip -uzan .dedi.bende uzandım acıyan bileğime krem sürdü ve sardı bu iyi gelmişti sonra - teşekkür ederim .dedim .bişey demedi .sonra ben oturur bir vaziyet aldım.babam ve ahmet amca odaya girdi babam :-kızım gidiyoruz hadi. dedi kafamı salladım ayağa kalktım bu sefer okadar acımıyordu babam :-bileğine ne oldu .dedi endişeyle .:-birşey yok.babacığım ufak bir kaza işte merdivenlerde bileğimi burktumda.
Ahmet amca :-geçmiş olsun bakalım .dedi ben kapıya doğru yöneldim merdivenlerde bir kaza daha olmasın diye babamın koluna girdim aras ve babsasıda iniyordu aşağı indik ve ahmet amca : -bidaha bekleriz .gizemcim tanıştığıma memnun oldum kızım.dedi.vedalaşıp evimizin yolunu tuttuk .eve geldik babama ben yatıcağımı söyledim sonra odama çıktım üzerimi değiştirdim ve yatağa yattım tabi makyajımıda sildim .kısa süre sonra uykunun kollarına bıraktım kendimi nede olsa yarın piknik var.
Aras :

Eve geldiğimde doğrusu gizemi beklemiyordum karşımda onu pek fazla tanımam sınıflarımız ayrı gerçi pek görmem onu yani ben sık sık gelmem okula.gözlerim kamaştı onu gördüğümde çok güzel olmuş manken gibi .kıskanılcak bir kız.bileğini burktu saf .canı acımıştı benim niye içim acıyorsa bide yardım ettim.yarın piknik var ben gitmezdim aslında ama bu aralar canım sıkkın sitres atarım.malum.karanlık işler şirket falan . Zaten ileride şirkettede başa geçiceğim mafya lideri olduğum gibi.yatağa yattım ve uykuya bıraktım kendimi...
 
Nasıldı umarım beğenmişsinizdir.oylarınızı ve yorumlarızı beklerim sevgili okurlarım.bence bu bölüm biraz uzun oldu ne dersiniz bunda sonrada öyle uzun yapmaya çalışırım ;-)

PİSKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin