YOLCULUK

294 11 2
                                    

O an yıkılmıştım. 8 yaşında küçük bir çocuk olabilirdim ama , annemin bizimle gelemeyeğini anlamıştım.
Ağlayıp anneme doğru koşmaya çalıştım.
Ama kapı kapalıydı.Annemin elini tuttum.
"Beni bırakma anne''diye bağırıyordum.
Annem ise yıkılmış biçimde ağlayarak , bana gelmeye çalışıyordu.
Babam beni kucağına aldı ve "İpek ben sizi aldıracağım burada bekleyin."
diyip benimle birlikte afet koordinasyon odasına doğru yürüdü. Kapıdan girdiğimizde yöneticileri gördük 1.sıra 1 numaradan 10 numaraya kadar 9 kişi oradaydı babam 6. numaraydı.
Babam içeridekilere "Geliyorum"
beni kapının önündeki askerlere bırakıp tekrar içeriye girdi.
10 dakika kadar bekledim "Alfa kruvazörünün kalkışı saat 17.00 da gerçekleşecektir. Konakçıların gemiye girişi şuan başlamıştır."
Anons geçince heryerde bir hareketlenme oldu.
Babam odadan çıkıp yanıma geldi.ağlıyordu. "Ne oldu baba,annemi alıp gidelim artık ne olur."dedim.
Babam hiç birşey demedi beni sırtına aldı ve kruvazörün giriş kapısına doğru ağır adımlarla yürümeye başladı.
Ben "Baba ! Annemi 'de al!" diye bağırıyordum. Gemiye binene kadar ağladım.
Babamda ağlıyordu.
Bana sarıldı ve "Seni hiç bırakmayacağım oğlum lütfen ağlama. Yapabileceğim birşey yoktu" dedi.
Giriş kapısının ilerisindeki asansöre bindik. Ve babam en üst katın düğmesine bastı.
Çıktığımızda şaşırdım burası geminin pilot kabinine bağlı bir koordinasyon bölümüydü.
Babam beni 1 askere emanet etti.
Asker bana "bir şeyler ister misin evlat ?" dedi. "Annemi ve kardeşimi istiyorum kapıdan onları sokmadılar. Lütfen onları alıp gelir misin asker abi " dedim.Askerin yüzü düşmüştü."Bunu yapamam evlat ama istersen sana yemek getirebilirim bunu ister misin? " dedi.
Acıkmıştım,hemen kabul ettim.
Asker beni yanına alıp babamın yanına götürdü.
Babam pilotlarla görüşüyordu.Asker"Efendim oğlunuz acıkmış onu yemekhaneye götürebilir miyim? diyince,
Babam sadece "Olur olur hadi" diyip bizi başından sağdı.
Belli ki çok meşguldü.Asker abi beni alıp asansöre götürdü.
14.kata basıp asansörün ucuna oturdu. Ve kemerini taktı.
Bende yanına oturup aynısını yaptım.
Tam 16.kat ile 15. kat arasındayken bir anda savrulduk.Tek duyduğum şey kulağımdaki çınlama ve Alarmın sesiydi...

MAHZEN SERİSİ : KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin