part 2 : new boys

7 1 0
                                    

harini Qalesya ,yana dan qila  belajar di library dan Qalesya pun pergi lh ke library tpi qila dan yana tk smpai lgi " haih mane diorang ni kata nk study sma² hmm tkpelah aku study ah dulu ape²" kta Qalesya tengah² Qalesya membaca tiba² seseorang dtg rupa²nya anep pastu anep tnya " kau buat ape kt sini" Qalesya pun kta " haih kau ni tkpayah kacau aku lh aku tkde mood nk gaduh" anep tidak menghiraukan ape yg Qalesya ckp dan duduk sebelah Qalesya. dlm hati Qalesya" adu cpt la qila ngan yana ni dtg". pastu anep dh habis baca buku dia pun pergi lh dan nk ke kantin dan ckp kt Qalesya"oi kau nk ape² tk aku nk gi kantin" Qalesya tk dengar kerana terlalu fokus melihat cermin. pastu anep tarik sikit tudung Qalesya kebelakang " oi kau pasal ha tarik tudung aku" kta Qalesya anep pun ckp " lain kali jgn khusyuk sngt tengok cermin tu smpai tk dengar ape org ckp" Qalesya pun ckp " eh aku dengar je tpi mls nk jwb" " hmm yelah tu"  kata anep dan terus pergi. lepastu yana dan Qila pun sampai " lain kali lambat lh lgi" kta Qalesya " lek ah lambat sikit je pun" kata yana " sikit kau kata kau tau tak aku tunggu sini 20 minit" kta Qalesya " hehe sorry la kitaorang lambat ni pun sbb kasut aku hilang" kta qila " hmm yelah" kta Qalesya mereka pun study lh sehingga pukul 12 " eh dh pukul 12 jom ah gi dewan" kata yana mereka pun pergi ke dewan dlm perjalanan nk ke dewan tiba² qila tnya" korang ade bf tk" Qalesya pun kta "tkde" "aku ade" kta yana "hah serious ah spe do" kata Qalesya dengan excited " wan" kata yana "yang tinggi muka cam org korea tu eh yg sma kelas ngan kita tu eh"kata Qalesya  " aah " kata yana "uish hebat nya kau dia tu dhlh famous kt sekolah ni tk sangka pulak kau gf dia uish untung²"kata Qalesya " aah betultu" kata qila " uhuk ish korang ni jgn lh ckp kuat² malu aku" kata yana smbil blushing.

kring!!

tiba masa untuk ke kelas mereka pun masuk ke kelas lepastu tiba² cikgu danial masuk " baik lh semua harini kita ade student baru sila masuk"  kata cikgu danial sambil memanggil seseorang "baiklah ini dia classmate awak semua yg baru umm awak bole perkenalkan diri awak dulu" kata cikgu danial " hai nama saya harraz" kata harraz sambil senyum. "baiklah harraz awak bole duduk di sebelah Qalesya umm Qalesya sebelah awak memang tkde org kn" tnya cikgu danial "aah tkde cikgu" kata Qalesya harraz pun duduk sebelah Qalesya " hai nama awak Qalesya kan" tnya harraz "aah" kata Qalesya.

waktu pj

" umm Qalesya bole tk saya main ngan awak yang laki semua dh ade kwn nk main" kata harraz " ooo bole je korang harraz main ngan kita au !! " jerit Qalesya kepada yana dan qila " okay" kata qila mereka pun main bersama² wisel dibunyi tiba masa mereka masuk ke kelas.

dalam kelas

semua sibuk sembang rancak cikgu danial pun masuk "baiklah semua esok kita sekolah kita akan adakan jamuan hari raya so semua pakai baju raya ok" kata cikgu danial " saranghae" kata wan sambil membuat bentuk love " eee ape benda siot korang ni" kata Qalesya " org single diam" kata yana" haha" gelak harraz.

kring!!

" oke semua bole balik" kata cikgu danial " bye Qalesya " kata harraz " bye" kata Qalesya " aku rasa dia suka kau ah " kata yana " tkdenya dh ah bye" kata Qalesya yana pun lambai.

𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 ❣️Where stories live. Discover now