Geland

3 0 0
                                    

~7 maanden later~
Tassssjjjj.. De raket landt op de planeet. 'Mogen we eruit!!!!??' vraagt Bart schreeuwend. 'Zometeen. Rustig aan.' antwoord Dennis. 'Oké.' zegt Bart. Een paar minuutjes later mogen ze eruit. Bart en Anouk springen er uit. 'Hahahahaha er is hier geen zwaartekracht!' lacht Anouk. Ze heeft de slappe lach. 'Hahaha. Inderdaad haha.' lacht Bart mee. Ze springen een beetje rond. Dennis maakt een slaapplaats klaar, dus dat doen Bart en Anouk ook maar even. Nadat ze een slaapplaats hebben gemaakt eten ze wat en Dennis gaat liggen pitten. 'Kom Bart, laten we de planeet eens verkennen!' zegt Anouk. 'Is goed schat.' zegt Bart. Ze knuffelen even en gaan de planeet verkennen. Na een tijdje rondlopen zien ze een soort hutje staan. 'Wat is dat?' vraagt Anouk. 'I don't know.' zegt Bart. 'Kom we kijken ff.' 'Oké.' Ze lopen erheen. 'Kijk een deurtje! Wat schattig!' zegt Anouk. 'Net als jij.' zegt Bart. 'Ahw liefie.' zegt Anouk. Ze kloppen op het deurtje en wachten tot hij open gaat. 'Kijk bart.' zegt Anouk terwijl ze hem op de schouder tikt. 'Er doet iemand open.' 'Ja ik zie het!' zegt Bart. 'Hi alakasm nopri daluloe.' zegt het mannetje wat open doet. 'Wat zegt 'ie nou?' vraagt Anouk aan Bart. 'Ik heb geen idee.' zegt Bart. 'Nou ik vraag hem wel wat.' zegt Bart. 'Hoi. Wij zijn Bart en Anouk. We komen van de aarde.' zegt Bart tegen het mannetje. 'Hi Baart Aanoek alai kosm.' zegt het groene mannetje. 'Ik heb geen idee wat hij zegt Anouk. Laten we maar naar de slaapplaats lopen.' 'Is goed.' zegt anouk.
Maar het mannetje achtervolgt hen. Zonder dat ze het merken..

The Greena PlanetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu