Als ze aan komen zien ze gelijk een grote raket staan. 'Wohjoohw!' zegt Bart met een verbaast hoofd. 'Coooollll' zegt Anouk enthousiast. 'Nou jongens, daar zitten jullie straks in.' zegt de moeder van Anouk. 'Jaa zooo leuk!' zegt Anouk. 'Naar de Greena planeet.' zegt Bart. 'Wat een rare naam eigenlijk.'
Er komt een man aangelopen. Hij heet James. 'Hi ik ben James, ik ga jullie wat vertellen over de Greena Planer. Zodat jullie een beetje voorbereid zijn.' zegt hij. 'The Greena Planet is ontdekt door Engelsen, vandaar die engelse naam. Greena komt van green, de planeet is namelijk groen, zoals jullie vast al zagen op de foto.' vertelt hij. 'Ooohh vandaar die naam 'Greena.' zegt Bart. 'Haha ja jongen. Wat dacht je anders. Maar oké de planeet heeft een warm klimaat, overdag gemiddeld zo'n 25/30 graden.' vertelt hij verder. 'Oeh lekker warm.' zegt Anouk. James vertelt verder. 'Er leven aliëns, groene aliëns. Het is de eerste planeet waar we leven hebben ontdekt én gezien. Er is niet veel mensen voedsel te vinden, daarom ligt er in de raket ook een flinke vooraat voedsel. En dat was het zo ongeveer wel. Veel plezier. Dag!' zegt James. 'Doei meneer!' zegt Anouk blij.
'Het is tijd. Jullie mogen instappen. We zullen jullie missen. Dag kinders.' zegt de moeder van Bart, er rolt een traan over haar wang. 'Ach mam, niet huilen.' zegt Bart troostend en heeft haar een knuffel.
Bart en Anouk stappen in de raket. Er wordt afgeteld. '10,9,8,7,6,5,4.3,2..1!'