1-ruh eşi

558 25 111
                                    

neredeyse bir yil olmus bu fici onceden atali... eklemeler cikarmalar yaptim umarim bu sefer begenirsiniz 🩵
VE BENI OZLEDINIZ MI OZLEYIN CUNKU BEN OZLEDIM

•••

"ne yani dans kulübüne bay han benim yerime bir başkan mı getirecek" wooyoung oflayarak saçlarını karıştırmıştı.

"kanka babama yalvardım resmen ama gelen kişinin babası yatırımcıymış aynı zamanda çok iyi dans ediyormuş maalesef kararından vazgeçiremedim"

"aish bir bu eksikti zaten" wooyoung elini yere vurduğu sırada odaya seonghwa girmişti.

"oldu yine neye sinirlendin" wooyoung cevap vermeyip önüme döndüğünde jisung sessizce seonghwa'ya dönmüştü. "üniversite grubuna yeni başkanı geliyor..." diyip wooyoung'a bir bakış atmış ve konuşmaya devam etmişti. 

"...wooyoung'un yerine"

"nasıl ya şaka mı yapıyorsunuz?" seonghwa elde olmadan bağırdığında jisung dudaklarını büzüp konuşmuştu.

"keşke şaka yapıyo olsaydım gerçekten-birde babam ayarlamış."

arkadan hongjoong gelip seoghwa'nın beline sarılıp "e nasıl yeni gelip hemen başkan olabiliyor?" dediğinde "biraz torpil yeterlidir herhalde?? yanılıyor muyum?" herkesin daha yeni fark ettiği kapıda duran yeonjun da konuştuktan sonra wooyoung omzunu düşürmüştü.

yeonjun kıyafet çantasını diğerlerinin yanına atıp wooyoung'un yanına oturmuş kolunu omzuna atmıştı.

"hayır tabii ki yanılmıyorsun. biliyorsunuz katılım için yapılan başvuru sayısı arttığı için yeni bir yatırımcı lazımdı. babam da yatırımcıyı bulmuş ama yeni başkan olan çocuk da yatırımcının oğluymuş."

"büyük ihtimalle babası o çocuk için yatırım yaptı. iyi dans ediyor olmalı." soobin elinde iki kahveyle gelmiş birini yeonjun'a verip yanına oturmuştu.

"YA NE KADAR İYİ OLURSA OLSUN" elde olmadan bağırdığımda sakinleşmek için gözlerimi kapamıştım. "ya anlıyor musunuz beni? BU HAKSIZLIK ÇILDIRICAM ŞİMDİ" jisung wooyoung'u onaylar şekilde kafasını salladığında odaya bu sefer jungwon girmişti.

"ay noluyor yine bir bağırış bi çağırış" yeni boyattığı kırmızı saçlarını sallayarak herkesi güldürmüştü.

"bir sorun mu var hepiniz oturmuşsunuz? okuldan dolayı geciktim ama çoktan çalışmaya başlamanız gerekmiyor muydu? pratiği kaçırmışımdır diyordum" jungwon en sonunda herkesin olduğu yere gelmiş kalın ceketini çıkarıp diğerlerine dönmüştü.

jisung iç çekerek "yeni başkan geliyormuş. sonra sana detaylı anlatırız birimiz. eğer sana da anlatırsam bilmem kaçıncı anlatışım olucak yeto" demiş ve gözlerini büyültmüştü.

"abart drama queen ya üç filan olur herhalde" seonghwa gülerek söylediği şey ile jisung 'çok komik" bakışları atarken wooyoung mızıldanmıştı.

"içimde aşırı kötü bir his var ben bugün erken çıkıyorum. siz çalışmaya başlayın."

wooyoung "ben de geliyorum woo. hem yalnız kalma hem otobüste sürünme" yeonjun'u gülümseyip onayladığında jungwon da araya girmişti

"bekleyin ben de gelim. grup projesindeki kişiler çok yordu bugün beni. kolumu kaldıracak halim yok. şimdi birde otobüs çekemem. sizi görmek için gelmiştim."

jungwon'un dediği ile wooyoung toplanırken konuşmuştu.

"e sen de geleceksen riki de gelsin beraber geçelim eve direkt"

o da gülerek "o zaten bugün gelmedi. yazık profesörü riki iyi proje yapıyor diye ona zor olan projeyi vermiş buraya uğramadı bile. şimdi elleri yapıştırıcıdan götüne filan yapışmıştır." derken wooyoung sadece tebessüm edip çantamı omzuma takmıştı.

"yok artık wooyoung buna bile gülmedi" soobin şaşırıp konuştuğunda hongjoong kafasına vurmuştu. "durum ciddi çünkü geri zekalı"

seonghwa ikiliye göz devirmiş ardından ayağa kalkmıştı. "içim daraldı sizin yanınızda. bugün kızların yanına gidip çalışıcam" hongjoong sırıtıp ayağa kalkmış "ben de gelim seni izlerim" demişti.

jisung da "ben bunları daha fazla çekemem beni de eve atarsınız artık arabanı öpim yeonjun-ahhh" diyerek yılışarak yeonjun ve wooyoung'un koluna girmiş yeonjun'a şirinlik yaparken wooyoung ona bakıp gülümsemişti. onun suçu olmadığı halde kötü hissettiğini biliyordu. en azından düşük olup özellikle jisung'un daha da suçlu hissetmesini istemiyordu.

wooyoung "benim bir yüzümü yıkamam gerekiyor bir dakika bekleyin" dediğinde zaten onun diğerlerini bekletmesi işlerine geliyordu. jisung jungwon ile uğraşmaya devam ediyor, yeonjun ve soobin de sanki yeonjun çok uzağa gidecekmiş gibi vedalaşıyorlardı -öpüşüyorlardı-.

wooyoung bugün gereksiz duygusallaştığı için normalde 'kusucam uzaklaşın' derken şu an iç sesi 'ben de bir ruh eşim olsun isterdim. özellikle şöyle durumlarda' gibisinden fikirler sokuyordu kafasına.

iç sesi kesinlikle yakışıklı bir ruh eşi isterken. wooyoung ise sevgilisinin olmamasını zirvenin tek kişilik olduğunu söylüyordu.

ama bu sefer wooyoung'un mutsuzken yanında olup onu her zaman koşulsuz sevecek birine gerçekten ihtiyacı vardı. 

•••

askolar ben bu fici yazarken wooyoung gibi dusunuyordum ama su an degil 🤭(bolumun sonunu silcektim ama vazgectim)
asik olun coksel bisi karsiliksiz olsa da QLSMDKDMLDNFLFKF
uzuluyorsunuz ama geciyo gecmezse ben geciririm 😋

ꜱᴏᴜʟᴍᴀᴛᴇ-ᴡᴏᴏꜱᴀɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin