"Thony, bana kalırsa seni bulur." diye fısıldadı Ginny. "Bende öyle dedim kızılım. Ama dinlemedi." dedi Septimus bal kabağı suyunu bir anda kafasına dikerken. "Ya ne kadar güzel moral veriyorsunuz." dedi alayla Anthony. "Teşekkürler" aynı alayla karşıladı Septimus. Anthony ve Ginny gözlerini devirdi.
"Sevdi-çiçeğim, hadi bu şebeği anladım da senin böyle yapman koyuyor be güzelim." Ginny tekrardan gözlerini devirdi. Ama eğlendiği her halinden belliydi.
Ayrıca Septimus Shafiq, Ginny Weasley'e kör kütük aşıktı. Sadece şakaya vurduğu için dikkate alınmıyordu.
Septimus, kızıl güzellik Weasley ile konuşmaya devam ederken Anthony'nin tek dikkate aldığı şey Hermione Granger olmuştu. Öyle güzeldi ki. Kabarık saçları mükemmeldi.
Anthony, ilk yılından beri Hermione'yi tanıyordu. Her derste parmağı hava da olan -kendisi gibi- biriydi. Hermione ile tanışması bu sayede olmuştu. Başlarda kendisine iyi bir arkadaş olabileceğini düşünüyordu Hermione'nin. Bunu teklif ettiğinde kızın onu terslemesiyle Hermione'nin kendisini rakip olarak gördüğünü anlamıştı.
İlk iki yıl böyle geçerken, üçüncü yılında hoşlanması başlamıştı. Derslerde onu izlemekten kendini alıkoyamıyor, yüzünün her zerresini ezberlemek istercesine kıza dikkatli bakıyordu. Onun hakkında her şeyi öğrenmek istiyordu. Ron Weasley ve Harry Potter ile konuştuğu her an kıpkırmızı oluyordu. Dördüncü sınıfta Yule Balosuna kızı davet etmek istese de Victor Krum ile konuşan Hermione'yi gördüğünde vazgeçmişti.
Beşinci yılında Dumbledore'nin Ordusuna katıldığında onu daha fazla izleme şansı bulduğu için mutluydu.
Bu yılında yani altıncı yılındaysa platonik aşkını gün yüzüne çıkarmaya cesaret etmişti. Bu yıl içerisinde ona açılacaktı. Ne olursa olsun.
Masadan sessizce kalktı ve kütüphaneye yöneldi. Masadayken yazamazdı çünkü Hermione onu fark ederdi. Aynı şekilde hemen de yazamazdı yine fark edilirdi.
Kütüphaneye gitti ve biraz oyalandı. Sonra telefonu eline aldı.
GrangerAnonim: Sev beni, Granger.
GrangerAnonim: Sensizken yaşamayı sevmiyorum.
GrangerAnonim: İlk üçüncü sınıfta sevdim seni. O kadar çok bakıyordum ki sana. Tüm sınıf görebilirdi sana olan aşkımı.
GrangerAnonim: Dördüncü yılımda çok istedim. Keşke seninle ben dans edebilseydim. Gözlerine ben bakabilseydim, senin kollarında huzur bulabilseydim...
GrangerAnonim: Tam tamına 4 yıldır, güzelim. 4 yıldır seviyorum seni. Kalbimin acımasına engel olamayarak seviyorum seni.
_HermioneGranger: 4 yıldır neden karşıma çıkmadın?
_HermioneGranger: Belki bende severdim seni.
_HermioneGranger: Yule balosunda etseydin teklifini. Beklediğim kişi sendin belki...
GrangerAnonim: Sende birini seviyorsun... değil mi?
_HermioneGranger: Evet ve kim olduğunu kendini göstermeden bilemezsin.
-
Anthony Goldsten'in öz güveni tam biri. Fakat konu Hermione olunca yetersiz hissediyordu biraz. Ron Weasley'i, kendisine göre daha iyi görüyordu. Aynı şekilde Victor Krum'u da. Victor, bir arayıcıydı, ünlüydü. Ama Anthony, hayır, pek bir şey yaptığı yoktu. Onun dışında öz güveni var. Bir şeyler açıklama derdindeyim bugün.
Görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me [Hermione Granger] Texting
RandomAnthony Goldsten, çok zeki Gryffindor'lu bir melezdi. Sınıf birincisi olacak kadar çalışkan ve zeki... Ve Hermione Granger, sınıf birinciliğini Goldsten'e verecek değildi. Anthony Goldsten'in de zaten istediği sınıf birinciliği değildi. Hermione Gr...