Bölüm 8

119 10 9
                                    

"Bir şeyler biliyor, Septimus. Ne yapacağım? Bak çok belli." odanın içerisinde attığı belki ellinci volta atışıydı. "Kız bir şey yazmamış, dostum. Boşuna stres yapıyorsun." Septimus, yatağa uzandı. "Senin için demesi kolay. Gin'e kolayca şaka manasında olsa da söyledin. Şuan tek yapman gereken sadece ciddi olduğunu göstermek." 

"Bak bir nevi benziyoruz. Gin' beni, Hermione'de seni sevdiğini söylemedi. Şimdi Ginny aşkım belki beni sevmiyor. O da dalgaya alıyor belki. Hermione desen düşman kesilmiş sana."

"Ya nasıl yardımcı oldun şuan. İnanamazsın. Ben burada stresliyim, belki anladı. Belki yarın gelip bana benim anonim olduğumu söyleyecek. Sonra duygularını açacak belki. Sen şuan negatifliğin alasını yayıyorsun."

"Üff tavsiye veririz yaranamayız, tavsiye vermeyiz yine yaranamayız. Yatıyorum ben. Gin aşkımın mükemmelliğini düşünerek uyuyacağım." 

"Tek hayırlı olduğun zaman uyuduğun zaman zaten." diye yüksek sesle konuştu. Yatağın içinde ki Septimus'un homurdanmaları duyabiliyordu. 

Eline telefonunu aldı. 

GrangerAnonim: Sevdiğin çocuk olmayı isterdim. 

GrangerAnonim: Her gün her saniye seninle olmayı isterdim. 

GrangerAnonim: Kalbinin aşık olduğu insanın ben olmasını isterdim. 

GrangerAnonim: Sev beni, Granger. Sev beni.

_HermioneGranger: Sevdiğim adam olmanı isterdim. 

_HermioneGranger: Gerçi seninle başlangıcımız biraz kötüydü. Sevdiğim adamın ki gibi. 

GrangerAnonim: Sevdiğin adam kim ki?

_HermioneGranger: Harry veya Ron değil ;)

GrangerAnonim: Bir şeyler biliyorsun...

-

Ehem Hermione Golds- öhm Granger biraz bir şeyler biliyooor. Ayrıca Septimus ve Anthony kardeş gibi oldukları için bu tarz konuşmaları pek takmıyorlar. Septimus zaten her şeyi dalgaya alan biri. Anthony de Herm demediği sürece takmaz. Çok da tın der geçer. 

Bu arada Anthony Goldsten gerçekten varmış seride. Ravenclaw'lı ve sarışınmış. Benim düşündüğümün tam tersi- 

 |3 Sizleri seviyorum <3 

Love Me [Hermione Granger] TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin