tom odell-another love
mabel:
bugün neden gelmedin
(13:20)
öğle yemeğini her zaman beraber yerdik
(13:21)
taehyung seni üzecek bir şey mi yaptım
(13:24)
aşkım istemeden seni kırdım mı
(13:45)
taehyung
neden mesajlarıma cevap vermiyorsun
(14:02)
müsait mi değilsin
(14:35)
mina ile misin yoksa
onun ince güzel belini tutuyor musun
(14:56)
telefonlarımı açmama sebebin bu mu?
onunla birlikte misin taehyung
(15:25)
bana bir cevap ver
onunla birlikte misin
benden güzel olduğu için onunla mı olmak istedin
(16:45)x
doktor min:
taehyung bey iyi günler
eşiniz hastaneyi birbirine kattı
aramalarımı açmadınız
en yakın zamanda gelebilir misiniz
(17:30)son toplantımı sonlandırıp elime telefonu aldığımda gördüğüm mesajlar yüzünden dünyam başıma yıkılmıştı.
onlarca suçlama mesajını görmezden gelip doktor min'in attığı mesajla birlikte şirketten hızla çıkıp hastaneye ulaşmıştım.resepsiyona geldiğimde kimliğimi gösterip hızlıca merdivenleri çıkıp jeongguk'un kaldığı odaya ilerledim.
kapıyı açtığımda yatakta uyuyan jeongguk ve başında bekleyen yoongi ve namjoon ile karşılaştım.
onların benden daha erken geldiğini gördüğümde içimdeki suçluluk duygusu tekrar tüm vücuduma yayılmıştı.gerçekten berbat bir eştim. jeongguk'u hiçbir kötülükten koruyamıyordum ve bunu elimden geldiğince düzeltmeye çalışırken daha da batırıyordum.
"o iyi mi?" dudaklarım arasından zorlukla çıkan cümleyle baş ucuna yerleşip elini ellerimin arasına alıp küçük bir öpücük kondurdum.
jeongguk günler geçtikçe eriyordu,gözlerimin önünde kemikleri sayılacak raddeye gelmişti.aramız iyi olmasına rağmen hâlâ bu kadar iştahsız olması ve midesinin yediği hiçbir şeyi kabul etmemesine anlam veremiyordum.
"biraz konuşabilir miyiz taehyung"
"namjoon lütfen sonra konuşalım. haklısınız bok gibi bir eşim yine geç kaldım" şu an birilerinin beni suçlamasını dinlemek istemiyordum. geç kaldığım yeri onarmak istiyordum.
"jeongguk sana yalan söyledi taehyung"
"anlamadım" ne yalanı diye düşündüm içimden. ne gibi bir yalan söylemiş olabilirdi diye düşündüm ve hiçbir cevap alamadım.
"yemek yemiyor olmasının sebebi güzellik takıntısı olduğundan seninle arasının bozuk olmasıyla hiçbir alakası yok"
kaskatı kesildim,nefeslerim kontrolümden çoktan çıkmıştı.
böyle bir şeyi nasıl yapardı diye düşünürken yoongi "biz de yeni öğrendik sana söyledi zannediyorduk taehyung" demişti."ben ona hiçbir zaman çirkin hissettirmedim o dünya güzeli" zorlukla gözlerimden akan yaşlarla birlikte kurdum bu cümleyi.
çünkü jeongguk olduğu her yerde en güzeldi,kışın güzeldi,yazın güzeldi,ilk baharda güzeldi ve en güzel sonbaharda güzeldi.
"aranızın limoni olduğu zamanlar ona kilo aldığını söylemişsin ve-"
"ve oda kendini aç mı bırakmış" tüm gücümle bağırarmıştım. başımı iki elimin arasına alıp tüm gücümle ağlamaya başladım.
jeongguk'a ve aşkımıza ağladım,sayılan her bir kemiğine ağladım,acı çektiği her an için avazım çıktığı kadar bağıra bağıra ağladım.
o serumunu yerken beni duymadı,ben de onu göremedim. onu en acı çektiği hâldeyken göremedim. biz birbirimize kör kütük aşıktık.
belki de sadece kördük.
x
selam çok üzücü bir bölüm yazdım beğendiniz mi çok uğraştım
beni özlediniz mi?
hiç panoma yazmıyorsunuz size de bir küseyim görün tamam mı.
bu arada birazcık yorum isteyebilir miyim.
cunku hiç atmıyorsunuz ask olsun
😡😡😡😡size küstüm tamam.
en iyis bu.
sevolim kisisi de yok zaten telefonu bozuldu o yüzden psikolojim yeterince bozuk.
tmmm size küsüyorum görüşürüz
bu arada tw vermeme gerek var mı bilmiyorum ama SAKIN DENEMEYİN!!!!!
kendinizi bir kez bile kusturursanız akıl almaz bir son olur denendi onaylandı sakın yapmayın tamam mi sizi çok seviyorum
COK GIZEL SEYLER ATARSIM BURAYA AMA
KÖTÜ NİYETKİ İNSANLAR FOTOMU KULLANIR DİYE KORKUYKRUMneyse azıcık love sarang
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nightingale|taekook
Fanfictionjeongguk evliliklerini kurtarmak istiyordu ve tanrı ona bir fırsat sunmuştu texting•