Simpel lykke (Просте щастя)

19 5 0
                                    

Стояла на зупинці під дощами. Одягнена як проста маґла, трохи підсміюючись та чекаючи на свого хлопця. Гаррі біжить, з парасолькою, вмочуючи черевики в усіх калюжах які тільки йому траплялись.

Вони зовсім не очікували, що сьогодні піде дощ, певно у власній ейфорії забувають про все.

Чоловік відриває свій погляд від асфальту, вже зовсім близько дивиться на неї крізь мокрі окуляри, а Пенсі стоїть уся така прекрасна, спокійна та неймовірно щаслива.

- Якби знав прихопив би з собою, - промовляє Поттер протираючи лінзи окулярів, об край майже сухої сорочки.

- Ми могли просто начаклувати, - незадоволено мурмотить вона.

- Ні, це маґлівський район, - сухо відрізає чоловік.

Пенсі лиш незадоволено кривить губи, обережно прибираючи з його обличчя мокре волосся.

- Тоді, наступного разу будемо гуляти лише магічною частиною міста, - не даючи Гаррі можливості висловитись, обхоплює його обличчя долонями. - Заперечення не приймаються.

***

- Як тобі? - солодко посміхаючись питає дівчина, але руки трохи нервово проводять по пасмах.

- Прекрасно, - щиро, навіть не думаючи відповідає він.

Пенсі одразу розслабляє напружену спину та ледь помітно видихає. Гаррі ж підходить до неї та тихо майже торкаючись губами почервонілого вушка шепоче:

- Ти прекрасна, тому що щаслива, - він ніжно обіймає її за плечі. - В першу чергу має подобатись тобі.

Гаррі й сам червоніє від власних слів, дивлячись у світло-сірі очі, наповненні теплом. Притискає трохи ближче, проводячи носом від вуха до маківки. Вона ж злегка шаріється, тепло посміхаючись.

І куди поділась та гордовита, холодна дівчина?

- Хах, ну звісно, - весело промовляє пафосно відкидаючи волосся.

От вона.

Вислизає з обіймів та мчить до озера, він біжить за нею швидко наздоганяючи, валить на траву, під веселий сміх та награне невдоволення. А сонце яскраво сліпить, голуб'ята ще трохи возяться та нарешті стихають, прислухаючись до дихання одне одного. Гаррі так і не відчув, як тріснула нитка та загубилась десь у траві, поки вони вовтузились.

Kærlighed i Aarhus (Кохання в Орхусі)Where stories live. Discover now