2. Bölüm

2.2K 324 228
                                    

Yorum sınırı: 40

Jungkook:
Nerdesiniz?

Jimin:
Bir gün sonra mı fark ettin gerçekten//

Jungkook:
Jimin cevap versene

Jimin:
Yoongi hyungtayız

Jungkook:
Tamam gelin o halde

Jimin:
Gelmeyeceğiz.

Jungkook:
Ne demek gelmeyeceğiz??

Jimin:
Okudun.
Gelmiyoruz.
Birkaç güne boşanma kağıtları gelir ama

Jungkook:
Jimin ne diyorsun???

Jimin:
Diyorum ki
Boşanıyoruz Jungkook.
Tamam mı?
Beni sevmeyen biri için daha fazla uğraşamayacağım.
Bıktım artık.

Jungkook:
Saçmalama ve çabuk eve gel Jimin.
Oğlumu bana getir.

Jimin:
Bana saçmalama demeyi kes
Gelmiyorum
Oğlum da benimle kalacak
Babası onu düşünmeye başladığında gelir ve görür.

Jungkook:
Oraya geliyorum.
Oğlumu alacağım.

Jimin:
Alamayacaksın.

Jungkook sinirle arabasını gelişi güzel ilk yere park etti. Zile üst üste bastığında kapı şiddetle Jimin tarafından açıldı. "Git burdan!" Jungkook onu çok yumuşak olmayan bir şekilde ittirdi.

"Jungkook dur!" Taehyung hızla odadan çıkarken bir yandan da Yoongi'yi arıyordu. Jungkook oğlunu kucağına aldığında Jimin'in gözlerinden yaşlar süzüldü.

"Bırak lütfen!" Bu hayatta Yoongi'den sonra en sevdiği iki kişiden biriydi oğlu onun için. O iki kişiden biri Jungkook'tu ama Jungkook onu artık sevmiyordu ve bu Jimin'in kalbinde büyük bir boşluk bırakmıştı.

Taehyung'u unutmamak gerekirdi. Bu dünya da en sevdiği beşinci kişiydi o.

Jungwoo çok fazla ağlarken kollarını Jimin'e uzattı. Korkuyordu ve tek istediği babasının güzel, huzurlu kokusuna ulaşmaktı. Jungkook şokla oğluna baktı.

Jungwoo her zaman Jungkook'a düşkün olmuştu. Genellikle Jimin'in kucağından Jungkook'un kucağına gelirdi. Jungkook bu gerçekle oğluna bakmaya devam etti. Jimin onu anında kucağına alırken "Onu korkutuyorsun anlasana!" Diye bağırdı.

Bu sırada koridordan Yoongi'nin sesi geliyordu. "Nerede o orospu çocuğu?!" Sinirle odaya girdiğinde Jungkook'a hızla yaklaştı ve yakalarından tuttuğu gibi yumruğu yüzüne geçirdi. Sonra hala ayakta olan bedeni kapıya sürüklemeye başladı.

"Bir daha bu eve gelmeyeceksin duydun mu beni?!" Jungkook tepki veremiyor hala Jungwoo'nun tepkisini düşünüyordu. Yoongi onu yere kapının dışına fırlattığında "Bir daha ne Jimin'i ne de oğlunu gösteririm sana! Siktir git!" Ardından kapıyı sertçe çarpıp çıkardı.

Jungkook yere düştüğünde acıyan ellerine baktı. "Ne yaptım ben?"

Seni süründürücem Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seni süründürücem Jungkook

Arkadaşlar nasılsınız😊😊😊😊😊
Bugünün ikinci bölümü. Eğer sınır geçilirse gelir bir tane daha.

Marriage• JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin