Yorum sınırı: 60
Jimin kapıyı açar açmaz içeri çekilip sırtının duvara yaslanmasını beklemiyordu. "Ah!" Korkuyla nefes alırken yüzünün yakınındaki tanıdık yüzle korku dolu ifadesi silinmiş yerini sinirli bir ifadeye bırakmıştı.
"Geldin." Jungkook fısıldadığında Jimin geri çekilip ondan kurtulmayı çalışsa da başaramadı. Jungkook boynuna öpücük bırakmaya başladığında Jimin dudağını ısırdı. Sevdiği adamdan gelen bu dokunuşları özlemişti ve kendisini zapt etmek gerçekten zordu.
Jungkook boynunu hafifçe emip bıraktığında ellerini onun göğsüne koydu ve onu itmeye çalıştı. Jungkook onun bileklerini tek eliyle kavrayıp başının üstünde duvara yasladı.
"Söylesene Jimin..." boynuna bir öpücük bıraktı. "Hala beni seviyorken..." çenesine bir öpücük bıraktı. "Hala benden etkileniyorken..." gözlerinin içine bakıp dudağını ıslattı ve ıslattığı dudaklarıyla Jimin'in dudaklarına öpücük bıraktı.
Sert bir öpücüktü bu. "Nasıl benden ayrılmayı düşünürsün." Jimin yutkundu be konuşmak adına dudaklarını araladı. "Jungkook ne yapıyorsun çekil." Tuzağa düşmüştü. Onun hasta olduğu falan yoktu. Jungkook Jimin'i kolayca etkilediğini biliyordu. O yüzden onu buraya çağırmıştı.
"Çekilmeyeceğim. Yaptığım çok normal değil mi bebeğim hm? Eşimle sevişeceğim." Jimin ellerini ondan kurtarmaya çalıştı. Jungkook emindi ki az sonra Jimin ona karşı koyamayacaktı. Jungkook dudaklarını onun dolgun dudaklarına bastırdı ve öpüşmeyi başlattı. Jimin karşılık vermemek için direnirken Jungkook dudaklarını ısırınca istemeden dudaklarını araladı.
Jungkook bu şekilde dilini onun ağzına gönderdiğinde Jimin yenik düştü. Bu dokunuşları gerçekten özlemişti ve başa çıkamadı. Öpüşüne karşılık verirken buldu kendini.
Jungkook öpüşmelerinin arasında sırıtırken Jimin sırf bu yüzden daha hırsla öptü onu. Jungkook onu kalçalarından tutup kucağına aldı ve yeniden duvara yasladı.
Kucağında Jimin ile birlikte yatak odalarına girdiğinde yatağa yatırdığı bedenin aceleyle gri eşofmanını ve iç çamaşırını aynı anda çıkardı. Jimin nefes nefese ona bakarken Jungkook beklemeden kendi çamaşırlarını da çıkardı. Sevişmeyeli bir buçuk hafta olacaktı ve ikisi de bunu özlemişti.
Jungkook parmaklarına buladığı sıvıyla eşini hazırladığında Jimin inlemek dışında bir şey yapmıyordu. Biliyordu sonra çok pişman olacaktı ama şu an önceliği aldığı zevkti.
Jungkook yeterince hazırladığını düşündüğünce içine girmeye başladı. "Benimsin. Ayrılmayacağız." Jimin içinde hareket etmeye başlayan penisle zorlukla konuşurken "Boşanacağız." Demekle yetindi. Jungkook bununla birlikte daha sert vuruşlar yapmaya başladığında Jimin aklını kaçıracak gibi hissetti.
Jungkook eğilip onun ıslak dudaklarına öpücük bıraktı. "Sadece kızgınsın. Boşanmayacağız." Jimin tekrardan konuşacağı sırada Jungkook'un sertliğini çekiştirmesiyle büyük bir inlemeyle boşaldı.
Jungkook onun kalçalarını sıkıca tutarken içine boşalmaya başladı. Tamamen boşaldığında içinden çıkmadan bekledi. Beş dakika kadar beklediğinde içinden yavaşça çıktı.
JeonJk: En güzel sabah @JeonJm
A: after sex değilse ne bu
P: after sex
K: saat 12 yorgunluktan anca uyandılarsa
X: savcı kaptı güzelim çocuğu
Hello everyone
Nasılız
Ben kötüyüm çünkü still with you bitti...Yeni ficler gelecek hatta taslaklarda süper bişi yazıyorum yakında instagramda bir kısmının açıklamasını paylaşacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage• Jikook
Fanficİki yıldır evli olan Jeon Jungkook ve Park Jimin. Mutlu giden evlilikleri Jungkook'un Jimin'e eskisi kadar sevgi vermemesiyle bozulmaya başlar. (Angst değil!!)