Mindennek az eleje

51 3 5
                                    

Még mielőtt elkezdeném a sztorit leszögezném hogy az ihletet valamikor_maskor tól vettem. Mindenképp olvasd el A habtest című könyvét is ami 2 másik tanár történetéről szól. De kezdjünk is bele.

Szeptember 1

Isu's POV:

Még az igazak álmát aludtam amikor betoppant a hálószoba életem szerelme. A nő akivel majdnem 30 éve boldog házasságban élek. Ágnes a 2 fiam édesanyja.

Adott egy puszit a homlokomra majd szólt h ideje felkelni. Nem vagyok egy korán kelő típus. Ergo az agysejtjeim nem igazán működnek 9 óra előtt így értelmesen megkérdeztem hogy:

- Miért is keltettél fel?

Ági csak rámnézett megforgatta a szemét és a következő kérdés hagyta el a száját.

-Lennél szíves és rápillantanál a naptárra majd az órára?

Felszenvedtem magam a meleg ágyból és kibattyogtam a konyhába. Miután megláttam a dátumot és egy igazán válogatott káromkodás elhagyta a számat gyorsan elkezdtem készülődni.
Felpattantam a biciklire mert a tanári állásba egy 20 éves használt lada-ra sem telik majd elindultam a hugyszínű pokolba.

Amint leszálltam a bringáról a stréber köcsögök egyből jöttek a szokásos betanult "jó napot" szövegükkel én hülye meg mert ott vannak a szüleik persze visszaköszönök.
Beléptem a létesítménybe majd egy gondolat fogalmazódott meg magamban: hogy mi a fa*ért jöttem én ide be?

Felbattyogtam a tanáriba lepakoltam a cuccomat és azt éreztem amint ránéztem Ágira hogy mindjárt kiszakad a nadrágom. Nem értettem ezt a szokatlan érzést mivel feleségem van aki irónikusan pont Ágnes és szintén magyar tanár és két gyerekem szóval megpróbáltam úgy tenni mintha nem történt volna semmi de azt éreztem hogy izgulok. Mikor Ági odajött hozzám köszönni mintha rajta ugyanezt az érzést láttam volna. Megszólalt a csengő és se nekem se neki nem volt órája. Ott álltunk kettesbe a tanári szobába és néztünk egymásra...

Szépen megreggeliztem ő is és szépen eltelt a 45 perc. Megszólalt a kicsengő ami minden diák és tanár kedvenc zenéje. Bejött minden tanár (olyan büdös lett azt hittem megfulladok) és az a 10 perc is pikk-pakk eltelt. Teljesen kiürült a becsengő után a tanári én töri órára mentem Ági irodalomra a többi tanárra meg magasból szarok. Bementem a 6/b termébe és amint beléptem olyan kritikán aluli izzadság és fing szag volt (rosszabb volt mint a tanari) mondtam is hogy: azonnal nyissatok ki minden ablakot! Leültem a székbe a sok degenerált, idióta lurkóval szembe és teljesen kétségbestem hogy egy újabb tanévet kell kibírnom. Letettem a gépem az asztalra a kis köcsögöknek az ottani gépen filmet kapcsoltam én meg neki álltam fortnitezni. Le is telt az óra vissza a tanáriba mondtam Máriának hogy részvétem az osztálya miatt. Véletlenül összeütköztem Ágival és annyira felizgultam hogy ilyen érzésem 30 éve nem volt. Bocsánatot kértem és továbbmentem és próbáltam feledni ami történt de egyszerűen nem ment. Mentem a következő órámra ahol ugyanazt eljátszottam mint az előző órán aztán vége lett kimentem és ugyanez egész nap. Nem hagyott nyugodni az érzés ami Ágival történt.

A tanáribanWhere stories live. Discover now