Tünde's POV:
Nem tudom felfogni amit láttam. Csak reggel benéztem a terembe mert én voltam a folyosó ügyeletes és azt látom hogy Ági és István csókolóznak és Ági István ölében van.
De közben Ági annyira izgató volt csókolózás közben. De nem értem miért beszélek ilyeneket hisz egy 50+-os öreg, vén szipirtyó vagyok.
Visszasétáltam a tanáriba, előkészültem órára és bementem a kis gecikhez a szokásos 45 perces órára de csak Ágin járt az agyam. Vége lett az órának és visszamentem a tanáriba.
Megláttam Ágit és nem bírtam magammal. Bementünk a legközelebbi helyiségbe ami a fiú wc volt. Bementünk egy fülkébe becsuktuk az ajtót majd elkezdtük egymást csókolni. Levetkőztettük egymást és olyat ollóztunk hogy papírt lehetett volna vele vágni.
Felöltöztünk majd elindultunk kifelé de pont szembe jött velünk az az Öcsi nevű gyerek aki nagyot nézett. Megegyeztem vele hogy ha senkinek nem mondja el kap egy 5-öst.
Öreg létemre annyira izgató volt ez az egész hogy nem bírtam feledni. Ahogy láttam Ági sem de valami furcsa volt rajta. Aztán rájöttem hogy láttam őket Istvánnal és attól féltem hogy valamibe belerondítottam. Attól féltem hogy el fogja mondani Istvánnnak.
Mentünk a következő órára és így tovább egész nap. 2 óra múlva vége is lett az iskolának. Hazamentem de nem tudtam feledni ami történt. Muszáj beszélnem Ágival holnap.
Ági's POV:
Nem értem hogy csúszhatott be egy ilyen kaland azok után hogy megbeszéltem Istvánnal mit tegyünk. Remélem Tündének is annyit jelentett mint nekem vagyis semmit.
Muszáj beszélnem Istvánnal. Elmondtam neki ami történt. Megkérdezte hogy élveztem-e. Mondtam hogy nagyon kicsit. Így elhatároztuk hogy holnap hármasban kell beszélnünk. Mi Istvánnal amint hazaértünk beszéltünk is a párunkkal. Azt mondták nem értik de rendben van.
YOU ARE READING
A tanáriban
HumorA tanári szoba ajtaja mögötti titkokra most fény derül. Less be ha érdekel.