Bocsi hogy ilyen hosszú ideig nem volt fejezet de lássunk is hozzá.
Isu's POV:
Jött a szokásos reggel de semmi másra nem tudtam gondolni csak hogy szeretem Ágit. Bíztam benne hogy ő is így érez. Elhatároztam hogy ma beszélek vele és elmondom hogy én őt szeretem nem a feleségemet (aki szintén Ági).
7:10 van szóval lefeküdtem a földre és gyorsan nyomtam 2 fekvőt (hogy jól nézzek ki Ági szemében). Hát eljött a 7:30 így hát felpattantam a verdámra ami a vastag fizetés miatt csak egy lófasz bicikli és betekertem az iskolába ami ma sokkal szörnyűbb volt mint amúgy de megláttam Ágit. Gyorsan befutottunk egy terembe és...
Ági's POV:
Felkeltem és azon kattogott az agyam hogy én Istvánt szeretem és nem a férjem. Csak abban tudtam reménykedni hogy ő is így érez.
A férjem észrevette hogy nem úgy viselkedek mint szoktam de mondtam hogy csak fáradt vagyok.
Felvettem a legszexisebb ruhákat István miatt majd a férjem bevitt az iskolába. Összefutottunk Istvánnal és bevitt egy terembe.
Isu's POV:
Elmondtam Áginak hogy beszélnünk kell. Aztán bevallottam neki hogy szeretem és egyből rávágta hogy ő is. Elmondtam neki hogy elhagyom a feleségem csak vele legyek majd rávágta hogy ő is elhagyja a férjét de neki én kellek. Így hát megbeszéltük hogy elválunk a párjainktól és összeköltözünk.
Erre a reakcióm az volt hogy a táblához nyomtam és hevesen elkezdtünk csókolózni majd az ölembe ugrott de mind eközben nem is tudtuk hogy valaki figyel minket.
BINABASA MO ANG
A tanáriban
HumorA tanári szoba ajtaja mögötti titkokra most fény derül. Less be ha érdekel.