Goeiemorgen Julia. Goeiemorgen Hanne. Goeiemorgen Marthe. Goeie morgen Kristel. Seg meisjes. Ja Kristel. Willen jullie nu eens het hele verhaal vertellen. Ja is goed. Julia begin jij maar. Oké. Dus ik reed naar huis na onze repetitie en dan naar zat er een auto was ik uit de auto gehaald en dan in de gezet en gebonden. En toen kwamen we aan aan het huisje, die pakt me uit de auto en maakt me los en dan eerst komen hier aan tafel zitten en eten. Ik zij oke bedankt voor het eten en waren tompoezen. En smorgens ik kreeg croissants en smiddags een broodje gezond. maar na het eten werd ik in de kelder vastgebonden. en ik mocht me ook wassen en makeupen. Oke dat is raar Julia. Ja hij. En de rest weten jullie door Hanne en Marthe. Ja dat klopt. Het belangrijkste is dat jullie terug zijn. Ja dat is waar. Maar oke kunnen we vandaag gewoon plezier maken? Ja is goed. Het is 10 uur al dus bijna middag dan eten we eerst middag en dan plezier maken. Oke ik maak Josje en Karen wakker. Zegt Kristel. En wij maken Klaasje wakker. Oke lets go. Oke iedereen is wakker en kleed zich allemaal om. Nu is het al 10:10 en gaat Hanne de planning zeggen. Oke Hanne zeg dat planning maar. Oke dus: we gaan eerst middag eten eten dan gaan we een hoogte parcour doen en daar nog wat leuke avontuurlijke dingen doen. Maar 1 ding die jump doe ik niet met mijn baby dat is gevaarlijk. Oke lets go. Gaan we anders naar een restaurant gaan eten? Oke. Doe anders die gene die het dichts bij is. Oke. Wie rijdt er? Ik. Zegt kristel. Oké Lets go. Meisjes is het goed dat ik Emma, Louise, Koen,Tineke ook uitnodig omdat ze ons hebben gered? Ja is goed. Tring Trin. Ja hallo je spreekt hier met Tineke Schillebeeckx. Ja hallo tineke het is Hanne hier hè. À dag hanne gaat alles goed? Ja hoor. Maar ik bel om te vragen of je mee wilt gaan eten samen met Koen Emma Louise. Ja is goed zal ze mee pakken. Welk restaurant? Kom naar de chique restaurant aan zee. Oké is goed tot zo. Louise Koen Emma? Ja tineke. Iedereen omkleden in gewone kleren. Oké is goed. Waarom tineke? Omdat k3 heeft ons uitgenodigd om te eten omdat we hun hebben gered. À oké leuk. Dus doe iets aan dat bij hun past. Oké is goed. 3 min later. We zijn klaar. Oké kom instappen ik rij. Oké tineke. Bij k3: en hanne komen ze? Ja hoor ze komen. Oké super. Iedereen komt aan. Tineke? Ja Koen. Heb perongelijk wapen bij. Allee koen steek hem in de auto en haal de Kochels er uit. Oké is goed. Hey hanne marthe Julia Klaasje kristel Karen kathleen Josje. Bedankt dat we mogen komen. Graag gedaan. Het was hanne haar idee want dankzij jullie leeft haar kindje nog en leven wij nog en kunnnen we nog optreden. Ja dat is nu eenmaal ons job hè hanne. Maar zo dat je kan zien heeft Koen zijn k3 kleren aan. Ja dat zien we. Koen? Ja Hanne. Je mag ook gewone kleren ook aan doen hoor. We pakken allemaal 1 gerecht. Ja is goed en dan kunnen we nog lol maken. Oké Lets go. Hallo meisjes en jongen wat pakken jullie om te drinken en eten? We willen allemaal mossels en om te drinken cola fles en water fles. Oké is goed komt er zo aan. Oké bedankt. Graag gedaan. Oké meisjes nu zullen we even praten. Oké is goed. Tineke? Ja Marthe. Wat is je favoriete job aan politie zijn? Het leukste is om samen met Koen op patrouille te gaan. À oké. Koen? Ja Julia. Wat vind jij leuk aan politie zijn? Om samen met tineke op patrouille te zijn. Emma. Ja Hanne. Wat vindt jij het leukst? Het zelfde als hun op patrouille gaan met mijn vriendinnen. En jij Louise? Het zelfde. En wat vinden jullie het saaiste? Papier werk op bureau.