~ Anyaa, akkor mehetek a buliba? - szóltam, ki miközben a ruháimat dobáltam ki a szekrényből. Nem hiszem el, hogy egy buliba illő ruhám sincs.
~ Igen, de csak akkor ha az öcsédre is figyeltek. A bátyád is ott lesz? - jött be a szobámba.
~ Persze, Aidy és Jack közös haverjánal lesz a buli, Noah is ismeri - pillantottam rá két ruha dobás között.
~ Anya, Trixi én elmentem, majd vissza jövök értetek - kiálltott fel bátyám.
~ Várj már Jacky. Nincs egy ruhám se, dobj már be a központba - dobáltam bele táskámba a fontos dolgaimat.
~ Akkor siess - toporzékolt, de én már ott is termettem ~ Na iduljá meg Unikornis - utálom amikor így hív, de inkább most nem szálltam vitába, hanem beszálltam a kocsiba.
~ Kösz, hogy el dobtál. Szeretlek! - adtam neki egy puszit majd el indultam be, a plázába. 7 óra volt mire végeztem, de megérte, mert természetesen nem egy ruhát vettem magamnak. Minden jól ment, de folyamatosan azt éreztem, hogy valaki követ, vagy néz. Nem értettem, de nem is fordítottam nagy figyelmet neki, mindaddig amíg egy kocsi meg nem állt mellettem. Gyorsítottam a tempón azonban nem sokkal később futásnak eredtem, de hiába.. Valamit a szám és az orrom elé emeltek ami teljesen kiütöttSziasztok!
Tudom tudom, nagyon sokba könyvbe belekezdtem. Amúgy az összeset írom, csak kell hozzá az ihlet és a kedv, hogy ott folytassam ahol abba hagytam.
Van pár irkafirkám amiket gondoltam ki rakok. Ti is kérhettek persze olyat amit szívesen olvasnátok. Viszont👆🏻ha olyat kértek amit nem láttam/nem ismerek, akkor ahhoz tényleg idő kell mire el készül. Ha nincs ötletem, időm, kedvem ahhoz akkor azt megírom, hogy ne várjatok hiába. Lesznek hosszabb és rövidebb részek is. Lehet össze függő, de lehet nem. Ezt a címnél vagy az elején úgy is jelzem. Remélem megértitek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oneshots < Kérések nyitva >
ContoÖssze függő oneshot-ok lesznek itt. Lesz olyan ami teljesen a saját szüleményem és olyanok is amiket ti kértek vagy egy film/sorozat alapján íródik. Ha érdekel akkor nézz bele