☹︎ 𝖰𝗎𝗈𝗍𝖾 𝖳𝗐𝖾𝗅𝗏𝖾 ☻

15 1 0
                                    

                       𝗦𝘁𝗿𝗮𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗧𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗤𝘂𝗼𝘁𝗲𝘀 𝗣𝘁

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                       𝗦𝘁𝗿𝗮𝗻𝗴𝗲𝗿 𝗧𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗤𝘂𝗼𝘁𝗲𝘀 𝗣𝘁.𝟮

       "𝖶𝖾 𝖺𝗌𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗂𝗏𝖾𝗇𝖾𝗌𝗌, 𝗇𝗈𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇."

- 𝖭𝖺𝗇𝖼𝗒 𝖶𝗁𝖾𝖾𝗅𝖾𝗋

"𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗎𝗋𝗂𝗈𝗌𝗂𝗍𝗒 𝖽𝗈𝗈𝗋, 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾."

- 𝖬𝗋. 𝖢𝗅𝖺𝗋𝗄𝖾

"𝖬𝖺𝗄𝖾 𝗆𝗂𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌, 𝗅𝖾𝖺𝗋𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗆, 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗁𝗎𝗋𝗍𝗌 𝗒𝗈𝗎 (𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝗂𝗅𝗅), 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗋𝗍. 𝖳𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝗈𝖽. 𝖨𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗏𝖾."

- 𝖩𝗂𝗆 𝖧𝗈𝗉𝗉𝖾𝗋

"𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒... 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁 𝗂𝗍."

- 𝖪𝖺𝗋𝖾𝗇 𝖶𝗁𝖾𝖾𝗅𝖾𝗋 (𝖬𝗋𝗌. 𝖶𝗁𝖾𝖾𝗅𝖾𝗋)

"𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽, 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗄𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗈𝗈𝗋 𝗈𝗅𝖽 𝖽𝖺𝖽, 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝗂𝗇𝖼𝗁𝖾𝗌."

- 𝖩𝗂𝗆 𝖧𝗈𝗉𝗉𝖾𝗋

"𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾. 𝖧𝖾'𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝖺𝗌𝗍 𝗆𝖺𝗃𝗈𝗋𝗂𝗍𝗒."

- 𝖩𝗈𝗇𝖺𝗍𝗁𝖺𝗇 𝖡𝗒𝖾𝗋𝗌

"𝖭𝗈, 𝖤𝗅, 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗇𝗌𝗍𝖾𝗋. 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗏𝖾𝖽 𝗆𝖾. 𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽? 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗏𝖾𝖽 𝗆𝖾."

- 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝖶𝗁𝖾𝖾𝗅𝖾𝗋

"𝖸𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗅𝖿-𝖻𝖺𝗄𝖾𝖽 𝗉𝗅𝖺𝗇 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾? 𝖢𝗁𝗂𝗅𝖽 𝖾𝗇𝖽𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗆𝖾𝗇𝗍."

- 𝖤𝗋𝗂𝖼𝖺 𝖲𝗂𝗇𝖼𝗅𝖺𝗂𝗋

"𝖸𝗈𝗎 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗌𝗌 𝗂𝗌 𝗀𝗋𝖺𝗌𝗌."

- 𝖲𝗍𝖾𝗏𝖾 𝖧𝖺𝗋𝗋𝗂𝗇𝗀𝗍𝗈𝗇

"𝖧𝗈𝗐 𝗆𝖺𝗇𝗒 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁?"

- 𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇 𝖡𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝗒

"𝖲𝗁𝖾'𝗌 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍, 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗂𝗍."

- 𝖲𝗍𝖾𝗏𝖾 𝖧𝖺𝗋𝗋𝗂𝗇𝗀𝗍𝗈𝗇

       "𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺𝗇 𝗁𝗈𝗇𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗋𝗂𝖼𝗄-𝗈𝗋-𝗍𝗋𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎."

       - 𝖬𝖺𝗑 𝖬𝖺𝗒𝖿𝗂𝖾𝗅𝖽

       "𝖨𝗍'𝗌 𝖿𝗈𝗋𝖼𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝗂𝗇𝗀. 𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗄𝗂𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝖽𝗌. 𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅 𝗆𝗈𝗇𝗌𝗍𝖾𝗋."

        - 𝖤𝖽𝖽𝗂𝖾 𝖬𝗎𝗇𝗌𝗈𝗇

        "𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗆𝗒 𝗒𝖾𝖺𝗋. 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗂𝗍."

        - 𝖤𝖽𝖽𝗂𝖾 𝖬𝗎𝗇𝗌𝗈𝗇

       "𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝗐𝖾𝗅𝗅, 𝖨 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎'𝖽 𝖻𝖾 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖼𝖺𝗋𝗒 𝗍𝗈𝗈."

       - 𝖤𝖽𝖽𝗂𝖾 𝖬𝗎𝗇𝗌𝗈𝗇

       "𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗌𝗎𝖼𝗄𝗌, 𝖽𝖾𝖺𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗂𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗎𝗌."

    - 𝖩𝗈𝗇𝖺𝗍𝗁𝖺𝗇 𝖡𝗒𝖾𝗋𝗌

        "𝖶𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝖻𝖾𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗋𝗂𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗆𝗈𝗎𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖾 𝖽𝖺𝗒, 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗋𝖺𝗐𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀, 𝗈𝗁, 𝗆𝗒 𝖦𝗈𝖽, 𝖣𝗎𝗌𝗍𝗂𝗇, 𝖨'𝗆 𝗌𝗈 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇 𝟪𝗍𝗁 𝗀𝗋𝖺𝖽𝖾."

        - 𝖣𝗎𝗌𝗍𝗂𝗇 𝖧𝖾𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇

        "𝖨'𝗆 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌. 𝖨'𝗆 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗆𝖾."

         - 𝖤𝗅𝖾𝗏𝖾𝗇

         "𝖭𝗈, 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗐𝗈𝗋𝗄 𝗈𝗎𝗍. 𝖯𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍'𝗌 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗋𝗎𝖾. 𝖨𝗍'𝗌 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗋𝗎𝖾."

         - 𝖬𝖺𝗑 𝖬𝖺𝗒𝖿𝗂𝖾𝗅𝖽

         "𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗋𝗎𝗇 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾, 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍? 𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗌𝗁𝖾𝖾𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾, 𝗈𝗄𝖺𝗒? 𝖲𝖺𝗒, '𝖨'𝗆 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗆'. 𝖲𝖺𝗒 𝗂𝗍. 𝖦𝗈𝗈𝖽. '𝖢𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨'𝗆 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗀𝗋𝖺𝖽𝗎𝖺𝗍𝖾. 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗂𝗍'𝗌 𝗆𝗒 𝗒𝖾𝖺𝗋, 𝖧𝖾𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇. 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗂𝗍'𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗆𝗒 𝗒𝖾𝖺𝗋. 𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖺𝗇."

         - 𝖤𝖽𝖽𝗂𝖾 𝖬𝗎𝗇𝗌𝗈𝗇 🕊

  ♫          ♫          ♫          ♫          ♫          ♫          ♫         

   
𝟢𝟩/𝟤𝟩/𝟤𝟤

        
         𝖶𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗌𝖼𝖾𝗇𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖲𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋 𝖳𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌?

☹︎ 𝖣𝖺𝗂𝗅𝗒 𝖰𝗎𝗈𝗍𝖾𝗌 𝖳𝗈 𝖲𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝖣𝖺𝗒 ☻Where stories live. Discover now