𝗦𝗼𝗻𝗴 𝗟𝘆𝗿𝗶𝗰𝘀 𝗔𝘀 𝗤𝘂𝗼𝘁𝗲𝘀 𝗣𝘁. 𝟮
"𝖳𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝖾𝖺𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗆𝗂𝗇𝖽."
- "𝖲𝗍𝖾𝗋𝖾𝗈 𝖧𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌"
𝖡𝗒: 𝖦𝗒𝗆 𝖢𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖧𝖾𝗋𝗈𝖾𝗌, 𝖠𝖽𝖺𝗆 𝖫𝖾𝗏𝗂𝗇𝖾
"𝖲𝗇𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇𝖾, 𝗍𝗐𝗈. 𝖶𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎? 𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍. 𝖲𝗇𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾, 𝖿𝗈𝗎𝗋. 𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾, 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍."
- "𝖲𝗇𝖺𝗉"
𝖡𝗒: 𝖱𝗈𝗌𝖺 𝖫𝗂𝗇𝗇
"𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁. 𝖢𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖨 𝗅𝗈𝖼𝗄 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗈𝗏𝖾? 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁. 𝖢𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖨 𝗅𝗈𝖼𝗄 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗈𝗏𝖾, 𝖻𝖺𝖻𝗒?"
- "𝖫𝖺𝗍𝖼𝗁"
𝖡𝗒: 𝖣𝗂𝗌𝖼𝗅𝗈𝗌𝗎𝗋𝖾, 𝖲𝖺𝗆 𝖲𝗆𝗂𝗍𝗁
"𝖶𝖾'𝗋𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇' 𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝖻𝖺𝖻𝗒. 𝖠𝗇𝖽 𝖨'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇' 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒. 𝖣𝗈𝖾𝗌 𝗂𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖽𝗋𝗂𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗋𝖺𝗓𝗒? 𝖩𝗎𝗌𝗍 𝗁𝗈𝗐 𝖿𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝗌."
- "𝖭𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝗌"
𝖡𝗒: 𝖮𝗇𝖾 𝖣𝗂𝗋𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇
"𝖨 𝗆𝗂𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗒𝗌 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈𝗈 𝗐𝗂𝗌𝖾."
- "𝟤𝟢𝟣𝟣"
𝖡𝗒: 𝟧 𝖲𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽𝗌 𝖮𝖿 𝖲𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋
"𝖬𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗈𝗈 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖾. 𝖬𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾'𝗌 𝗇𝗈 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍 𝗂𝗇 𝗁𝗈𝗅𝖽𝗂𝗇' 𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗅𝗒. 𝖨 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝖾𝗍 𝗂𝗍 𝗀𝗈, 𝖨 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝖾𝗍 𝗂𝗍 𝖿𝖺𝖽𝖾. '𝖢𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗅𝖺𝗌𝗍𝗌 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇' 𝗌𝗍𝖺𝗒𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾."
- "𝟤𝟢𝟣𝟣"
𝖡𝗒: 𝟧 𝖲𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽𝗌 𝖮𝖿 𝖲𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋
"𝖶𝗂𝗌𝗁 𝗐𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗂𝗆𝖾. 𝖳𝗈𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗈𝗅𝖽 𝖽𝖺𝗒𝗌. 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗈𝗆𝗆𝖺 𝗌𝖺𝗇𝗀 𝗎𝗌 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉, 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍."
- "𝖲𝗍𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖮𝗎𝗍"
𝖡𝗒: 𝖳𝗐𝖾𝗇𝗍𝗒 𝖮𝗇𝖾 𝖯𝗂𝗅𝗈𝗍𝗌
"𝖠𝗌 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝖨'𝗆 𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗒𝗈𝗎."
- "𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽."
𝖡𝗒: 𝖡𝗂𝗅𝗅𝗂𝖾 𝖤𝗂𝗅𝗂𝗌𝗁
"𝖨𝖿 𝗂𝗍'𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾, 𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝖽 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗒."
- "𝖡𝖺𝖻𝗒 𝖨"
𝖡𝗒: 𝖠𝗋𝗂𝖺𝗇𝖺 𝖦𝗋𝖺𝗇𝖽𝖾
"𝖠𝗇𝖽 𝗂𝖿 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖽𝖾𝖼𝖾𝗂𝗏𝖾 𝗆𝖾, 𝗐𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗒 𝗍𝗈𝗈 𝖿𝖺𝗋."
- "𝗉𝗈𝗏"
𝖡𝗒: 𝖠𝗋𝗂𝖺𝗇𝖺 𝖦𝗋𝖺𝗇𝖽𝖾
"𝖭𝗈𝗍 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇' 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇'."
- "𝖳𝗁𝖾 𝖵𝖾𝗋𝗒 𝖥𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖭𝗂𝗀𝗁𝗍"
𝖡𝗒: 𝖳𝖺𝗒𝗅𝗈𝗋 𝖲𝗐𝗂𝖿𝗍
"𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗆𝖾. 𝖴𝗇𝖺𝗐𝖺𝗋𝖾 𝖨'𝗆 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗌𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋. 𝖨𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗁𝖺𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾𝗌 𝗐𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾? 𝖳𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝗐𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖾."
- "𝖱𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖴𝗉 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝖧𝗂𝗅𝗅"
𝖡𝗒: 𝖪𝖺𝗍𝖾 𝖡𝗎𝗌𝗁
☏ ☏ ☏ ☏ ☏ ☏ ☏
𝟢𝟩/𝟥𝟢/𝟤𝟤
𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖼𝗁𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗂𝗍 𝖻𝖾?
YOU ARE READING
☹︎ 𝖣𝖺𝗂𝗅𝗒 𝖰𝗎𝗈𝗍𝖾𝗌 𝖳𝗈 𝖲𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝖣𝖺𝗒 ☻
Poetry𝙒𝙝𝙚𝙧𝙚 𝖺 𝗊𝗎𝖺𝖽𝗈𝗉𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗁𝖺𝗋𝖾𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗊𝗎𝗈𝗍𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇t 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌. "𝖰𝗎𝗈𝗍𝖾𝗌 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗎𝗌 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽, 𝗂𝗇𝗌𝗉𝗂𝗋𝖾, 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏𝖺𝗍𝖾, 𝖼𝗅𝖺𝗋𝗂𝖿𝗒, 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝗈𝗐 𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗉𝗉...