✨Találkozás Újra..✨

15 0 0
                                    

Éppen felhívtam Jimin-t, mert meg akartam tudni mikor lesznek elérhetők a többiek/ legalább ő, és persze mert hát unatkoztam...
Szerencsémre felvette, ugyhogy örültem és hát aminek még jobban örültem az az volt hogy egész nap elérhetők lesznek.

Z- "Én már a repülőn vagyok!!" -mondtam

JM- "Mi is, szerencsére Tae is elkészült és nem késtük le a repülőt..😂" -mondta

Z- "Na és a többiek hogy vannak?? Erről jut eszembe.."

JM- "Hát őszintén mindenki már készül a nagy útra..😅 Tae és Jin már most szét röhögik magukat ugyhogy ők kilőve Hobi meg velük ül és lassan már ő is megadja magát, Nam és Yoongi már csukott szemmel ülnek az ülésbe😂Én meg csak ülök és beszélgetek veled, ugyhogy kb ez a szitu, veled?"

Z- "Azt szeretem benned hogy nem azt mondod hogy "ja hát a többiek el vannak. Veled?" Hanem rendes elmeséled mi van xd, amugy itt kb ugyan ez van, itt ülök a legjobb Eszter mellett [legjobb baratnom] és mi is hülyéskedünk, de biztos hogy lesznek elég vicces hülyeségek és szomorú pillanatok is😢😂...btw, mi van Jungkookkal..?! Nem mondtad vele mi van"

JM- "Oh tényleg, ő itt ül mellettem éss..telefonozik, instázik. Ő is el van, amugy sok szerencsét Eszterrel😂 Eléggé örülök hogy ő is eljön...nem tudom miért, legalább nem egyedül jössz stb de a többiek is azt mondják hogy én örülök neki a legjobban..😅"

Z- "Na hát akkor JK is el van.. Ohm, Uuuuhh...
Igen..?😏 Te örülsz neki a LEGjobban?!😏😮‍💨"

JM- "ZARA..!! Ne kezd!!!...😂😑👀Miért? Szerintem meg eléggé érdeklődsz Jungkook iránt...😏"

Z-"Öhm, egy tagot se akarok kihagyni?😂😑👀"

JM- "Aha oké persze persze...😂"

Z- "Btw Jungkook ezt hallotta?..👀"

JM- "Nem, eléggé bele van merülve a telefonjába, pillanat meg lesem h mit néz..😂"

*-Jimin közelebb hajol JK-hez, és kissé meglepődött..Oda vitte a telefont a füléhez, és-*

JM- "JKKK!!!!😃- Te Zara instáját nézegeteed?!!😳😏🫣"

*-ugye én ezt mind hallottam-*

Z- "Mi?!😆🫣"

JM- "Jungkook, -Jeon Jungkook a TE instádat nézi!!!‼️😃🤣💜"

Z- "😳..😅😂"

JK- "Jimin!! Nincs olyan mikor nem Shippelsz engem valakivel / Zarát?!😂"

JM- "Hát lehet hogy nincs😌😏"

JK- "Hiányzik. Oké? -^-"

 Oké? -^-"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JM- "Oké.😂 De ez akkor is aranyos."

[My Mind: Z- "Ennyire Hianyzom neki? Tudom hogy rohadt joba vagyunk..ez tenyleg nagyon cuki."]

Z- "Chim!! Légyszi üzend meg neki hogy mindenki hiányzik de legfőképpen ő..<3"

JM- "Oké, ez fájt..😂Najó nem, meg üzenem neki várj- *meg mondta neki* -Oké, elkezdett mosolyogni, az a "tényleg magyon örülök" mosoly JK-nel😂"

Z- "Na, ennek örülök!!😂♥️, viszont most mennem kell, de majd később visszahívlak!! Na, byee👋🏻✨"

JM- "Haiiii👋🏻✨"

-Mikor letettem Eszter felhívta a Barbit, és ő nem tudta miről van szó csak annyit hogy a BTS-hez fogunk menni, tehát meg kért Eszter hogy magyarázzam el neki-

Z- "Oké, szóval ✨Bárbínáá✨ Az van hogy már majdnem egy éve nem találkoztam a BTS-el, de kb mindennap tartottuk a kapcsolatot, és elég erős kapcsolatunk van..1 évvel ezelőtt voltam a Kóreai suliban, és kb 3-4 évig legjobb barátok voltunk. Aztán haza jöttem Európába, és itt voltam egy évet. Teháát~ eldöntöttem hogy Elmegyek Amerikába!! Mivel végeztem a Sulival, most 22 éves vagyok és bárhova mehetek, ezért elmegyek Amerikába kb 3 hétre és a fiúk is oda mennek ezért a reptéren találkozunk és onnan megyünk a hotelbe. És hát úgy döntöttem beköltözök Kóreába, és addig el raktározom a cuccaim. És onnantól már akármikor velük lehetek igazából nincs más életcélom..egyenlőre.😅"

KB- "Hiányozni fogsz.....😭🫶🥲Hiányozni fog az a nagy buzi fejed😚🫶"

Z- "Igennn...tudomm😌💀✨"

-El telt pár óra, abba a párba kb minden történt, beszélgettünk az egész Bandával, egyszer en vegig az egésszel utana az Eszter az egésszel, aztan volt olyan mikor nem tudtunk mert a legtöbben bealudtak szoval Jah de volt olyan mikor az Eszterrel beszelgettek en meg kozbe bealudtam, szoval tenyleg minden volt. Kb reggel 6:45re érek le a reptérre, addig a fiúk már 6:40re ott vannak tehát pont jó az időpont. Este hamar le feküdtünk mert a holnapi napot hosszúra terveztem, kb 9:30kor le feküdtünk !aludni! Az Eszterrel..
-[sorin kivul-csak a kis picsa fejének direkt "!Aludni!"-val irtam mert ez a kis perverz nem bír magával sose...🫥]

De a fiúk is kb ilyenkor feküdtek le. ALUDNI. Reggel 6kor keltünk fel, mindannyian, és bementünk egy külön függönyös fülkébe az Eszterrel ahol át öltöztünk Meg a fiúk is más ruhába voltak tehát ők is biztos ugyanezt csinálták😂 [logika]
Mikor 6:44volt már szálltunk le és telibe láttam a fiúk gépét előttünk, de már üres volt ugyhogy biztos hogy kiszálltak és mikor mar a földön voltunk nézegettünk körbe folyamat de nem láttuk őket, és így egyszer csak mindenki ki jön az épületből ami a reptér mellett volt. Én rohadtul megörültem nekik, esküszöm bekönnyeztem és az Eszter is mikor oda mutattam, erre konkretan le dobtuk egy sarokba a cuccunkat és mar rohantunk is amennyire csak tudtunk esküszöm..mikor mar mind ketten ordibaltuk hogy
"-FIÚÚÚÚÚÚÚKK!!!!!"
És...hát igy félbe szakítva nekünk az a szokásunk hogy mikor találkozunk mindig fanchart sorba öleljük meg a srácokat és hát mi MINDIG kiszámoljuk és hát nekem ki más jutott volna ha nem Jungkook...😂😅 Mikor megláttak a fiúk, egyből ütögették egymást és ordibálták hogy..
-"OTT VANNAK!!!!!! OTT VANNAAAAK!!!!"
És mar nagyon kozel voltunk és ahogy meg lattam, JK mar nyújtotta szét a kezeit és lejjebb gugolt hogy oleljem meg egy ugrással, én meg egyre gyorsabban elkezdtem futni, és mikor oda értem nem lassítottam meg Semmi, egyszerűen bele ugrottam Jungkook Kezeibe..-és kb igy néztünk ki-

Csak sokkal erősebben öleltük egymást, és úristen, ez annyira hiányzott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Csak sokkal erősebben öleltük egymást, és úristen, ez annyira hiányzott...A többiek konkretan tapsoltak meg "wooo"-ztak [😂❓]
És közben kb ugyan ezt csinálta Jimin és Eszter
[uristen btw ők nagyon aranyosan néztek ki😫]
Utana mikor letett a földre raneztunk egymásra, és ugy latszik nem csak én voltam bekönnyezve...🦋

***

✨Álmok...✨Where stories live. Discover now