✨A Drogos Vidámpark..✨

1 0 0
                                    


Kb igy nezett ki, es Beült mellem Tae meg Jungkook. En kozeppen voltam, Tae a jobb oldalamon Jungkook meg a Bal. (De ugy hogy egy sorba 5 Hely volt es mindannyiunk között volt egy üres hely) Na igen, valami volt [koszonjuk szepen] es Jungkook oda hajolt hozzam mikor mar kezdtünk kicsit fel húzódni de az ugye sok idő na mindegy es kb 2-3 centire volt az arca az enyemtol...

en szerintem eleg vörös lettem, nagyon ugy éreztem es FOLYAMATOSAN szemeztunk tenyleg..azert sokáig, aztan meg közelebb jott es kb 1 centire volt az arcom az ovetol- marmint, mondhatom ugy is hogy a szája volt egy centire...Aztan olyan mintha mondjuk ez egy film lenne, es alá raknának zenet, mintha az egesz világba menne, na mindegy igen, es ment valami zene o pedig elkezdte tátogni, es akkor....most komolyan mondom ebben a percben éreztem LEGJOBBAN a szerelmet, annyira erősen éreztem mint meg soha...de tenyleg ANNYIRA hogy elmondani nem tudom mert nagyon nagyon nagyon nagyon [nagyon♾️] erős volt-

Elkezdtünk kicsit razkolodni, ezert a szánk egy CSOMOSZOR ossze ert de o meg mindig a szemembe nézett es tenyleg csak ugy hirtelen a szank igy ossze ér csomoszor- neki kb olyan volt mintha ez meg se tortent volna, de lattam rajta hogy neki tetszett..-akkor is nagyon erősen éreztem, de mielott meg ossze ert volna csomoszor a szank, majdnem többször eldöntöttem hogy meg csókolom. (Tae meg csak ugy nezett lehet féltékeny volt mert amugy lehet azert álmodtam btsrol es pont Tae volt féltékeny Jungkookkal meg kavartunk mert ezt irtam a storymba wattpadre:))

Vissza ült a helyére, én meg csak mereven ott ültem. Rám nézett elfáradt fejjel, (i mean mikor kapkodja a levegot valamiert) mosolyogva én meg még mindig merev voltam. Vörös volt az arcom, és kknemsokára telljesen felhúzódott az a szar amin ültünk. En szedultem, mert nekem ez mar sok volt. JK megkérdezte minden rendben e, mikor mar telljesen a tetejére felhuzodott az a szar. En mondtam hogy-

Z- "Minden ren- *es elájultam*"

JK félve nézett, mert nem tudok kapaszkodni. Mikor már majdnem csúsztunk le, megfogta a vállam és átölelt, hogy ne hogy bajom essen. Mikor lecsusztunk, megfogta az övet is tehát mar jobban biztonságban voltam, és mikor jött egy nagy hullám, kilapcsolt az övem es lementem az ulesrol, de Jungkook megfogott, és átültetett az ölébe. Én nem sokkal az után felkelek, mikor megint húzódtunk fel, hátra neztem ra, és elkezdett mosolyogni és megolelt. En majd meghaltam a pillangoktol és vissza oleltem. Es vissza ültem a helyemre, aztan végig mentunk a hullamvasuton.

Utana, (miután leszálltunk) a többiek kérdezgették, hogy Jungkook mit csinalt mikor legelőször huzodtunk fel, mikor hozzam közel hajolt. En megint vörös lettem o meg mosolygott a tobbiekre. Jimin elkezdett csesztetni,

De Tae konkretan elmesélt mindent ugy, hogy mi akkor nem hallottuk. [a csókokon kívül]

Leültünk enni, és evés kozbe (előttem ült Jungkook egy 7 fős asztalnál egy kinti étterembe ahol Jint megtámadta egy madár egyszer lol tf) elkezdtem nezni Jungkookot, mert olyan hot volttt😩♥️ Es mikor észrevette hogy nezem, elkezdett flörtölősen mosolyogni.
Egesz eves kozbe néztük egymást ,

folyamatosan, es valamiért tok ugy nezett ram, mintha valamit akarna tolem. Mintha valahova el akarna csalni...es en meg folyamatosan a pillangokat éreztem a hasamba.

Eves után, mikor fizettünk álltam, es annyit látok, hogy JK próbál közelebb jonni hozzam. En el kezdtem mosolyogni, közelebb mentem hozza de aztán kimentünk fizetés után. Mikor pihenni akartunk kicsit, leültünk egy ilyen pados részhez, es ott volt egy ilyen mosdó szeruseg....bementem de az ilyen fura mosdó volt. Volt egy eloter, ahol semmi se volt es be kellett menni egy csukott ajtón hogy eljuss az osszes WC-hez. Mikor az eloternel voltam egyszer csak bejött JK..

Elkezdett közeledni hozzam, en pedig mar kezdtem érezni újra a pillangokat. Ilyen flortolosen ment, es nezett ram.
Kezdtem kicsit hátrálni, de a falhoz mar közel voltam. Jungkook elkezdett nagyon közel jonni, tehát neki dőltem a falnak.
Oda jott és kicsit legugolt. Yk mikor támaszkodsz a térdeden. De csak kicsit, az arcunk mar megint nagyon közel volt, felállt es meg közelebb jott, konkretan mar a kezünk ossze ert, kb a hajlatig. A mellkasunkrol nem is beszélve, az kb lehetett egymástól 1 centire, es mivel o magasabb volt ezert az arcunk ugy 10 centire (távolságra) -de magassagra kb 15-20cm. Tehát mar megint flörtölt, es megkérdezte tetszett e a hullámvasúti dolog. Mikor eloszor huzodszkodtunk fel. En azt mondtam.

Z- "hat...."

-nem mertem válaszolni, ő meg a recsegős mely flortolos hangján-

JK- "Naa, mondd csak. Őszintén."

Z- "Őszintén? Bárcsak még tartana..."
-mondtam...

Jungkooknak erre felcsillant a szeme es meg közelebb jott, nekem nyomodott. Mondta-

JK- "Hat akkor mert nem folytatjuk.?"

En erre nyeltem egy egesz/eleg nagyot, es
Feljebb csusztam. Ő lejjebb jott es a homlokát neki nyomta az enyémnek, es neki tolta vele a fejem a falnak. En mar megint kezdtem
felni/izgulni, mert mar megint a szank
kb 1,5 - 2,5 cencite volt egymástól. Az orrunk, es a homlokunk ossze ert, nagyon közel volt, mar megint szemeztunk.

✨Álmok...✨Where stories live. Discover now