Szemeztünk. Nagyon melyen nezett a szemembe. Telljesen ki voltam, annyira vonzz ilyenkor🤌 Tehát mar megint sokáig szemeztunk, es elindult a rádióba egy zene, aminek ő megint csak tudta a szöveget.(tatogta csak, de..)
Énekelte, mikozben mar annyira kozel volt a szaja hogy mikor tátogott ereztem a levegot ahogy mozgatja a száját. Mar annyira akartam, hogy közelebb mentem, volt vagy 1 centire a szánk. Abba hagyta, es kicsit mereven nezett. En neztem a szemet, ami neki mar a számon volt. Ra haraptam a szamra, o pedig megnyalta utana a sajatjat es elkezdtem nezni, azt a pirosos-rozsaszines színű száját, ami mar csak 1 centire volt az enyemtol, mar alig tudtam megallni hogy megcs....
Erre mire ezt kimondtam magamba, kozbe megcsókolt, de ez csak egy mély rövid csók volt..Nem volt hosszu. Tehát mar megint vörös voltam, elkezdett távolodni, erre én kozeledtem, es o vissza jott. Meg egyszer meg akart, de ez alkalommal en jöttem. OLYAN JO CSÓKJA VOLT.
Nagyon finom, gondoltam, tehát megegyszer megcsokoltam es most jo melyen, hosszasan. En mar rendesen csokolozni akartam, olyan finom puha volt. Kicsit elmosolyodott, erre vissza csokolt, tehat be is teljesült amit akartam. Erre hangot hallunk mögüllünk, hirtelen megfordultunk, es Tae nevetve videozott hatulrol. Csak annyi látszódott, hogy JK tamaszkodik a terden, és mozog a feje. Talan meg egy kis hang is hallatszodott, es Tae kifutott, de JK elkapta. Vissza húzta es megmondta neki hogy ne mondja el meg a többieknek. Mert o akarja csak mas modon. Tae es Jungkook megegyeztek ebben, de Tae meg akarta tartani a felvetelt, cserében nem mutatta meg senkinek. Hárman egyszerre kimentünk a WC-bol, nekem addigra szerintem mar az egesz fejem vörös volt, na mindegy vissza ültünk a padra es persze Jungkook mellettem ült. Közelebb csúszott mindig egy nagyot, de direkt láthatóan. Keresztbe volt téve a lábam, es mikor eleg kozel jott megfogta a combom.
Utana közelebb csusztam, es egymásra néztünk. A nap vegen mar mikor mentunk haza utaztunk kb 1 orat. Út közben a bal oldali ablaknal ultem, Jungkook kozeppen es a jobb oldali ablaknal Tae. (Jimin es Eszter elottem ult, elottuk meg Hobi es RM. RM vezetett, es mi mogottunk meg Yoongi es Jin.)
Elkezdtem zenet hallgatni a fulesemmel, és mikor tettem be mindegyiket eszrevettem hogy Jungkook nezett, es kicsit szomorubb lett vagy nem is tudom, bantott arca volt. Tehat kivettem az egyik fulembol a fulest, es beraktam az o fulebe. Ram nezett, es tarogva a zenet mosolygott ram. Under The Influence. Ezt hallgattuk.
Radoltem kicsit a vallara. Nem volt annyira gyors, de Sped up es reverb volt, nagyot vibeoltunk😂 na mindegy, es le esett a zsebembol a fulesem doboza, tehat el akartam nyulni erte, de nem tudtam mert messze volt. Kb Jungkook es majdnem Tae laba kozott a foldon. Jungkooknak szoltam mikozben probaltam felvenni, hogy-
Z- "Jungkook, legyszi tudsz segiteni?"
JK "-Mit?"
"Azzal a fejjel mikor kerdezi, hatra viszi es vissza a fejet" (majd megmutatom valahogy)
Z- "Fel kene venni a fulesem dobozat-"
JK- "Hol van?"
-kozben vegig engem nezett, felig dontott fejjelZ- "Ott van a labadna-"
es megcsokolt. Csak olyan volt mint egy puszi, de ez mely volt. Jungkook kiszamolta, es pont akkor tette meg mikor senki se figyelt.
En utana csak ugy neztem, es o ugyanugy nezett mint elobb mikor kerdezte hogy "Mit?", es "Hol van?". Ugy nezett mintha meg se tortent volna.-
Neztem, es megraztam a fejem, mondtam hogy-
Z- "Ott van a jobb labadnal."
Felvette es odaadta. Most ugy nezett ki, mint az egyik tomorrow/dimple dance practice-n a haja kicsit fluffy volt, mintha elfekuldte volna, de csak be volt allitva. Szurke bo poloba volt, fekete zsebes gatyaba. Mintha az arca is olyan lett volna mintha most kelt volna fel, de nem.
YOU ARE READING
✨Álmok...✨
RomanceRÖVID LESZ😭‼️EGYENLŐRE‼️ Szereplők: Zara [én], Jeon Jungkook, Kim Taehyung, Park Jimin, Kim Seokjin, Kim Namjoon, Min Yoongi, Jung Hoseok, Eszter [legjobb Baratnom]