Merhabalar hızılı bir giriş yapıyorum
Asıl olayı anlayatım
ben bu kitabi 2021 2022 arasinda yayınlamıştım. Taslakta son 1 bölüm var ve onu da vize haftam da atıcam bu kurgunun devamı nasıl gelicek inanın hiç bilmiyorum...
(O dönem ile şimdi ki dönem ben de ki seme uke durumu da farklı şuan yungi aşırı uke geliyor gözüme bir şekilde devam edeceğiz ballarım)Arayı uzun tutmamak gerekiyormuş o kadar zorlandım ki yazarken.
Bir şeklide araya kızışmaya girmeyi planlıyordum nasıl yapabilirim diye 10 defa silip silip yazdim bir ara direk smut yazdım cjdbcjsbxjbdjxHer neyse sonunda içime sinmesede birseyler denedim diyelim
İyi okumalar
Yoongi hoseok ile arasındaki bağa artık alıştığını hissediyordu hoseok ne hissederse yoongi de onun yaşadığı hisleri hissediyordu.
Yoongi hoseok'a çok değer veriyordu iyiliği için yapıyordu hepsini kendinin ne kadar boktan biri olduğunu en az kendisi kadar biliyordu.
Hoseok'u üzmek istemediği için yapıyordu hepsini ileride eş olurlarsa hoseok daha çok üzülür diye korkuyordu .
nasıl davranacağını o bile kestiremiyordu.
Hoseok hissettiği yoğun duygular ile yoongi ile arasının ne olacağını düşünüyordu.
Ona nasıl davrandığını kendisinin nasıl hissettiğini düşünüyordu delta omegasını kıskanıyordu. yoongi hoseok'u değil.
"oysaki ikiside kendini kandırıyordu"
Delta Omegasına bağlanmayı istiyordu , biliyordu Omega Deltadan aldığı güven huzur ile kur yapıyordu ve bu işleri daha da zor duruma soruyordu.
Kısa süre sonra hoseok hissettiği ağrı ve terleme ile ne olduğunu anlamadı.
sonradan kızışmaya girdiğini anladı. yerinden zorda olsa kalkmaya çalıştı odasına çıkıp üzerini değiştirmesi gerekiyordu kızışma başlıyordu ve omegasını zapt etmek hiçte kolay olmayacak gibi duruyordu.
Deltasına ihtiyacı vardı yatağında gidip kendine yuva kurması gerekiyordu veya deltası yanında olup ona kendini rahatlatıcı feromenlerini bırakması gerekiyordu omega biliyordu Delta bunların hiçbirini yapmayacaktı.
Omegasının rahat durmayacağını da biliyordu.Yoongi arkadaslari ile kafede otururken bir anda hissettiği sıcaklık ile kendinin kızışmaya girdiğini sandı ama onun kızışmaya girmesine daha çok vardı.
O anda Omegasını hissetmeye başladı.
kendisinin ne kadar zor durumda olduğunu biliyordu.Hoseok ile bağlanma olayı yokken de onun kızışmasının ne kadar ağır geçtiğini, kendisinden kıyafetlerini istediğinde anlatırdı Omegayi zorla zapt ettiğini.
Şimda yanına gitmesi gerekiyordu gidip Omegasını rahatlatması gerekiyordu.
Yoongi masadan kalkıp omegannı evine doğru yol almaya başladı.
💜
Bu arada düşüncelerinizi belirtirmisiniz
Yoongiye gelen yorumlar efsaneydi cjdbcjrbcjdnxj aslında hiçbir suçu yok tek sorun kendi ile çekilişmesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta
Teen Fictionİki arkadaşın ruh eşi çıkacağını kimse beklemezdi. Tek sorun Min yoongi sevgilisine fazlasıyla aşık ve düşkün bir deltaydı. Jung hoseok ise yoongi'yi seven ama sevgilisi olduğu için sadece hyung'u olarak kalmalarını devam ettiren bir omega