Hyunjin'in kendini odaya kapatıp saatlerce ağlamasının üzerinden üç gün geçmişti. O gün arkadaşları yanına gelmiş ve iki saatin sonucunda anca odadan çıkarmışlardı. Felix'in ölmemesini söylemiş olmasına gelecek olursak Hyunjin'de bunun sebebini anlayamamıştı.
Hyunjin okul çıkışında diğerlerine eve tek yürüyeceğini söylemiş ve bin tane dikkat et uyarısından sonra evine yürümeye başlamıştı, normalde evi sevmezdi çünkü annesi ve babası vardı ama nedense bu olay ona evini sevdirmişti. Okulda arkasından konuşulanlardan ve Felix'in yargılayıcı bakışlarından uzaktı sonuçta.
Yürümekten yorulan Hyunjin yolun kenarındaki bir banka oturdu ve gökyüzüne baktı, bugün temizliğe kaldıkları ve birkaç gündür iş biriktiği için epey geç çıkmışlardı. Haliyle güneş batmaya başlamış, gökyüzünde turuncu bir renk bırakmıştı.
"Hyunjin"
Hyunjin oturduğu bankın sağ tarafından gelen kalın ses ile kafasını çevirip ona doğru gelen Felix'e baktı, yüzünde hiçbir ifade olmadan sakince ona ilerliyordu.
Felix Hyunjin'in yanına oturduktan sonra ikisi de birkaç dakika konuşmadan öylece durmuşlardı, tabi eninde sonunda sessizlik bozulacaktı.
"Hyunjin kolların."
Felix Hyunjin'in gömleğinin kollarını hafifçe sıyırdı ve az önce ucundan görmüş olduğu kesiklere daha yakından baktı, o an pişmanlık duymuştu yaptığı her şeye. O da zamanında Hyunjin yüzünden kendine zarar vermiş olsada bu yaptığı doğru gelmemişti, gururunu bir kenara bırakıp insan gibi konuşmalıydı.
"Kendine zarar verme."
"Abinin arkadaşları kendini öldür dedi ama yapamadım bende böyle çözüm buldum, canım kıymetli amına koyayım."
Hyunjin kıkırdayarak konuştuğunda Felix bunun normal bir gülüş olmadığını fark etmişti, duygu barındırmıyordu sadece gülmek için gülmüştü.
"Aslında korkuyorum Felix, bilmiyorum zor geliyor o ipi boynuna geçirmek, canım acısın istemiyorum."
Hyunjin'in söyledikleri ile Felix'in gözleri dolarken kafasını önüne eğmişti, Hyunjin ise bir şarkı mırıldanıyordu.
İki genç bir saat boyunca öylece oturmuşlardı Felix bir şey söylemek istese de söyleyememişti, Hyunjin ise sadece arkasına yaslanmış bir şekilde sigarasını içerken şarkı mırıldanıyordu.
"Sigarayı hani bırakmıştın."
Felix'in söylediği ani şey ile Hyunjin parmakları arasındaki sigarayı inceleyip sıkıntı barındıran bir nefes vermişti.
"Ne zaman demişim onu ya."
"Sigarayı kolumda söndürürken söylemiştin Hwang."
İkili nedensizce gülmeye başladığında birbirlerinin gülme sebeplerini bilmiyorlardı, aksine söyledikleri şeyler kötü anılardan ve travmalardan ibaretti ama bu onları deli gibi güldürmüştü.
"Keşke böyle başlamasaydı."
Hyunjin sigarasından bir nefes daha çekmiş ve kısık bir ses tonu ile Felix'in duymadığını düşünerek konuşmuştu, Felix ise gözlerini ayakkabılarından çekmiş ve Hyunjin'e bakmaya başlamıştı.
"Acaba o dönem sevgili olsaydık bizden zorba ve ucube wattpad hikayesi çıkar mıydı?"
İkili kahkahalarla gülmeye başladığında yoldan geçen birkaç insan onlara bakıyordu.
"Deneyelim mi Lix?"
Hyunjin gülmeyi aniden kesip ciddileştiğinde Felix'de aniden durup Hyunjin'in ona bakan yüzüne bakmıştı, gözlerine bakmak bir an için garip hissettirmişti.
Felix bir şey söyleyemeden Hyunjin ona yaklaşmış ve dudaklarını dudaklarına bastırmıştı, sert bir öpücük değildi ama Felix bütün duyguları hissediyordu. Hyunjin Felix'in üst dudağını emmeye başladığında Felix elini karşısındaki çocuğun ensesine atmış ve kendine daha da çok yaklaştırmıştı, ne yaptıklarını bilmiyorlardı o an ikisi içinde çok ani gelişmişti şimdide öpüşüyorlardı işte.
Düşman olan iki çocuğun öpücüğüydü.
Hyunjin dudaklarını Felix'in dudaklarından ayırdığında sokak lambasında parlayan yüzünü birkaç saniye incelemişti, bakışları ıslak görünen dudaklarına kaydığında ise Felix hızlıca oturduğu yerden kalkıp öylece uzaklaşmıştı.
Günün sonunda ortada bırakılan Hyunjin olmuştu.
******
Duygu yüklü bir first kiss olmasada öpüştürdük işte amk bundan da memnun olun orospu cocukları
Şaka okuyucularımı seviyorum az kişiyiz ama olsun neyse kaosu düzeltiyorum bidaha da düz yazı yazarsam anamı sikin çok ciddiyim bok gibi oldu
Bu arada umarım Hyunjin'in kendinde olmadığının farkında olarak okuyorsunuzdur anlayacağınız karakter bir tık torbacı
Neyse bölüm bitti oy ver 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temizlik grubu, hyunlix
FanfictionBirbirine düşman iki grup okul sonrası cezada birlikte temizlik görevini üstleneceklerini bilmiyorlardı. yan shipler: seungbin minsung jeongchan (Evrenin en ağır küfürlerini içeren o fic)