Çilek Kokusu

12.2K 818 574
                                    

Nox'un Omegaverse evrenine hoş geldiniz.

Teaserı medyada bulabilirsiniz

Delta: Zincirin en üst halkasını oluşturur ve baskın taraftır.

Vita : Zincirin üst tabakasını oluşturan pasif türdür. Genellikle deltalar gibi yüz yılda bir görülür ve Delta- Vita eş sayılır

Baskın Alfa- Alfa : Deltalardan sonra gelen baskınlığı en yüksek diğer türdür.

Omega : Genellikle narin olarak görülseler de duygusal güçleri fazladır. Pasif türler arasında doğurganlıkları oldukça yüksek olan bir türdür.

İyi Okumalar






"Gerçekten ilk kızgınlığında bastırıcı mı alacaksın?"

Arkadaşımın sorusuyla birlikte elimdeki basket topunu bırakarak göz ucuyla ona baktım. Tüm kurt türleri 20 yaşından sonra kızgınlığa girmeye başlardı ve ben yirminci yaş günümü bir hafta önce kutlamıştım.

"Evet."

"Başka seçeneklerin de var biliyorsun Jimin. Bir alfadan yardım alabilirsin."

"Kafayı mı yedin?"

Jungkook'un önerisine burun kıvırırken yurda doğru ilerlemeye başladık. Fiziksel bir temas olmadan bir alfadan yuva yapmak adına bile olsa yardım alma düşüncesine şiddetle karşıydım.

"Ruh eşi saçmalığını bir kenara bıraktığını sanıyordum."

Mırıltısı kulağıma ulaştığında yakalanmış olmanın verdiği utançla saçlarımı gözlerimin önüne indirerek anlamaması adına savunmaya geçmiştim.

"Sadece aşık olacağım günü bekliyorum."

"Ah öyle desene çünkü 8 milyarlık dünyada ruh eşini bulma ihtimalin milyonda bir bile değil."

Yurda girdiğimizde çok geçmeden omegaların katına gelmiş ve kısa bir iyi geceler faslından sonra odalarımıza ayrılmıştık.

Üzerimdeki terli kıyafetlerden kurtulup kısa bir duş alırken Jungkook'un sözlerini düşünerek geçmişti saatlerim.

Ruh eşini bulma ihtimalin milyonda bir bile değil.

Çalışma masamın üzerine bıraktığım bastırıcı sıvıyı elime aldığımda bir süre cam şişeyi inceledim.

"Evet ruh eşimi bulma ihtimalim çok düşük, ancak imkansız değil."

Sıvıdan bir ölçüyü hiç düşünmeden içtiğimde sızlanmaya başlayan kurdumdan özür dileyerek yatağıma geçtim. Uyumak için hazırlandığım sırada ise telefonumun titremesiyle komidine uzanırken mesaj atan kişi gözlerimi devirmeme sebep oldu.

Delta Min
Hey
Jimin
Bu hafta ödevlerimi yapma sırası sende

Rahibe Omega
Ödevlerini kendin yapmaya ne dersin?

Delta Min
Bana karşı mı geliyorsun?

Rahibe Omega
Sadece bir öneriydi.

Delta Min
Önerin pek hoşuma gitmedi
Yarın başlasan iyi edersin
Rahibe Omega


"Ya!"

Çığlığım tüm odada yankılanırken mesajına cevap vermesem bile sinirle yatakta tepinerek söylenmeye başladım.

"Bana Rahibe mi dedi o? Onun gibi her gün biriyle sürtmüyorum diye Rahibe mi oldum! Orospu Delta!"

Tekrar bildirim geldiğinde burnumdan soluyarak  yatağın bir köşesine bıraktığım telefona uzandım.

Delta Min
Orospu Delta?
Bu dönemki proje ödevim de ellerinden öper
RAHİBE OMEGA

"Şimdi de kapı mı dinliyor!? Ah ne yapacağım?"

Sızlanarak uyuduğum gecenin sabahında daha iyi olacağımı düşünürken berbat bir sancıyla uyanmıştım.

Zorlukla kendimi yataktan dışarı atarken her adımımda kasıklarımdaki sancı daha da güçleniyor gibiydi. İşlerimi halledip üzerimi giyindikten sonra bastırıcı sıvının yeterli olmadığını düşünerek haplarla takviye almış sonrasında ise kurdumun pençelerini sinirle bana geçirmesini umursamadan rahatlamıştım.

Bastırıcı aldığım zamanlarda diğer türler hiçbir şekilde feromonlarımı alamıyordu ve yirminci yaş günü partimde ilk kez feromonumun kokusunu alan alfaların rahatsız edici bakışlarına maruz kalmayacağım için mutlu olmuştum.

Okula ilerlediğim süreç boyunca her şey çok iyi giderken içeri girdiğim an mideme giren ani kramp nefesimin kesilmesine sebep olmuştu.

"Jimine!"

Tüm yaşadıklarım yetmiyormuş gibi deltanın alaycıl tınısı kulağıma ulaştığında ona bakma gereksinimi duysam da kendime engel olmuş ve sanki onu duymamış gibi yoluma devam etme kararı almıştım ancak tüm çabalarım boşa gitmiş ve saniyeler içerisinde karşımda belirivermişti.

Derin bir soluk bırakarak başımı kaldırırken gözlerinde geçen parıltılar rahatsızca yerimde kıpırdanmama sebep olmuş ve sancılarım git gide artarken birkaç kelime mırıldanmıştım.

"Bana mı seslendin?"

Soruyla birlikte dudakları iki yana kıvrıdığında kaşlarımı çatmadan edememiştim. Çünkü sonrasında beni darmaduman edecek bir hamle yapacağını içten içe biliyordum ki çokta gecikmemişti.

"Çilek kokusu senden mi geliyor?"








Umarım çokça seveceğiniz bir fic olur

Who Is Your Soulmate - YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin