NEUYYY

17 3 29
                                    

"Ah ne saçmalıyorsun tanrım?"
Basım dönmeye başladı.
Galiba yine bayilicam.

"İyi misin canım?" Dedi fatih. Ah be fatih...

Kurt bakislim benden ona doğru kafasını çevirdi.
"Benim kadınım hep iyi olar!"

Ben kafamı salladim.
" Gerizekalı basım donuyo, salak" dedim ve sandaleden dustum.
Yakusuklum da beni yerden tuuttu
.
Yine hastbe

"Fatih o benim!"
"Nayir,nasil?"
"Cocugumuz var!"
"Hğaaaaa" diyip gitti fatiş

Uyanınca yakusuklum yanıma gekip bana baktı.
"Çok güzelsin ve kuzim"
Galiba bu laz bir vampir.
"Bileyrum uşagim"
"Ha?!"
"Ohhhhhh canıma deysin"
" Öyle mi oldu. Senden ayriliyorummn. Boş başına gez!"

" Pardon, ben Bir kadınım senin oyuncağın değilim, hele eşyan hiç değilim. Başı boş olabilecek şeyler ya sahibi olan köpeklerdir ya da eşyalardır. Ayrıca milyonlarca yıldır hayvanlar kategorisindeki insanların davranış şekilleri çok yanlış. Doğada çoğu hayvan eşine yani dişisine sahip çıkmaz sadece ona hizmet eder. Onun sebebi de erkek hayvanların biraz daha güçlü olmasıdır. Ama kuşları örnek verirsek hem dişi kuş hem de erkek kuş yavruları için avlanır. Doğada erkek dişiyi güzelliğiyle çekmeye çalışır. Mesela bir erkek kedi normalde dişi kediden daha güzeldir. Nedeni ise dişiyi tavlaması gerekir. Eğer dişi etkilenmezse ve kabul etmezse erkek hayvan bundan vazgeçer. Dolayısıyla doğada çift olmakla insanların çift olması arasında çok fark var. Ne ben seninim ne de sen benimsin. Belki sadece birbirimize aidiz dersen o cümlenin bazı yerleri kabul edilebilecek düzeyde olduğuna kanaat getirebiliriz. Ama ben bir eşya, obje değilim. İnsanım!"

Yakusuklum donup kaldı. Ve yere düştü, aa galiba o da bayıldı y
Tuh!

Yakışıklı Bad Boy Mafya Kaslı Ve Vampir Adamın Sevgilisi SudenazsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin