Ma trezesc pa la ora 9 cu un telefon de la prietena mea Delia
Convorbire telefonica:
A:ce vrei fa !(spun eu somnoroasa)
D:faaa am o veste bomba cu ceas!
A:ce veste ?
D:Cipi este împreună cu Bondrix!
A:stai ce !!În momentul acela ma luat durerea după cap ,nu mai conștientizam oare îl mai plac ?sau nu!
D:ești bine ?
A:nu te rog vina la mine !
D:ajung cam în 15 minute !
A:ok ,pa!Convorbire telefonica încheiată
Nu ma înțeleg pe sine ,oare îl mai plac sau nu ,nu știu inima se joaca cu sentimentele mele !
Stau și ma uit la tavan secunde bune până ațipesc puțin ,dar de nicăieri simpt un sărut pe buze ,era el Cipi!A:ce cauți aici ,nu trebuia sa fii cu Bondrix?
C:mi sa făcut dor de tine și de buzele tale
A:offf nu stiu ce sa fac eu încă te mai plac!
C:și eu încă te iubesc, nu știu cum am trăit fără tine atâta timp!
Anici eu... nu mai apuca sa termine cuvântul ca deja Cipi trecuse la acțiune!Începură sa o sărute pe buze ,apoi pe gât și ajungând tot mai jos la coapse !Începuseră o aventura de o noapte ca în filme !Andra începură sa geme de plăcerea care o simțea după încet Cipi o întreabă!
C:ești pregatita!
A:ahh ,da sunt dar trebuie sa închidem ușa în cheie sa nu ne deranjeze nimeni!
C:o închid eu !Atuci Cipi întra ușor în ea cu atâta plăcere geamea Andra încât îl oftica mai mult pe Cipi sa sa o facă mai repede !După o noapte cu peripeți cei doi se puseră ambi la somn Delia nu mai știa ce sa mai zică ea auzind a plecat acasă nu a mai insistat la ușa lor !
Bună, scuze ca nu am mai postat de atâta timp dar nu am avut nici ideii dar nici timp ,sper sa va placa acest nou capitol!
Bye,bye
#319 de cuvinte
CITEȘTI
Yny Sebi si Cipi//iubire eterna❤❤😩
AcciónEste vorba despre doua fete care se îndragostesc de yny Sebi si Cipi iar dacă doriți sa vedeți mai departe ce se întâmpla cițiți cartea ce așteptați...