Selam 1 yıl sonra wattpad'e döndüm.
Bu hikaye ilk sasusaku hikayem, narutoyu geçen sene bitirmiştim pek fazla birşey hatırlamıyorum o yüzden hatalarım olabilir.Bu hikayede sasuke sakuraya genjutsu uygulandığında 17 yaşındaydı yani şu anda sasuke ve diğerleri 19 yaşında umarım anlatabilmişimdir.
_______________________________________________________________
Gerçekten yorulmuştum nasıl bir gündü böyle? Tsunade-sama hastaneye bana devrettiğinden beri böyle.Onu şimdi daha iyi anlıyorum.
- Sakura-san acil gelebilir misiniz? misafirleriniz ve bir hastanız var.
- Misafir mi? Neyse hemen geliyorum.
Misafir ve hastamı?Kimseyi beklemiyordum ki .
-Bu odadalar sakura-san .
-Teşekür ederim bir sorun olursa çağırırsınız beni.
Kapıyı yavaşça açtım, karşımdaki görüntüyle donup kalmıştım.
_______________________________________________________________
Karşımda yaralı naruto,sasuke ve onlara endişeyle bakan hinata vardı.
"-Senin burda ne işin var?"
-"Yardım edicek misin yoksa öyle bakıcakmısın?"
Yüzümü buruşturdum. O günden beri sasuke ye karşı içimde büyük bir nefret vardı. Yavaş bir şekilde onlara doğru yürüdüm ve naruto ya nolduğunu sordum.
-"Nasıl oldu bu böyle kavgamı ettiniz?"
- "Yok, kavga etmedik sakura-chan kavga etseydik bu angutla burada oturup senden yardım bekliyor olmazdık"
-"Kime angut dediğini sanıyorsun sen ?"
-Yaralarınız çok derin gözüküyor burda laflamak yerine biriniz bana ne olduğunu anlatabilir mi?
Ardından hinata girdi..
-Uzun hikaye sakura-san ben sana anlatırım sonra .
-Peki hinata.
Önce naruto ya bakmaya başladım yaraları sasuke ye göre daha hafifti , Çakramı aktif edip iyileştirmeye başladım, kısa sürmüştü.
Ardından sasuke nin yaralarını onarmaya başladım. Tam o sırada naruto bağırdı.
-"Herşey için teşekkürler Sakura-chan biz kaçtık."
-"Bir dakika ne?"
Naruto hinatayı da tutup dışarı çıkmıştı, amacını gayet iyi anlamıştım beni sasuke ile yanlız bırakacaktı. Sinirle ofladım, bugün gerçekten zor geçmişti.Sasuke ye dönerek yaralarını iyileştirmeye başladım uzun sürecek gibi görünüyordu yaraları çok derindi. Sasuke nin beni izlediğini hissedebiliyorum ama artık karşısında eski sakura yoktu.
-Ne var?
-Bir şey yok, Dalmışım.
-Daldın, ha?
-..
10 dakika geçmişti, sonunda bitmişti gerçekten yorulmuştum işim olmazsa eve geçerim büyük ihtimalle.
-"Bitti, gidebilirsin."
-"Ha? Bu kadar çabuk mu?"
-"Evet ,bir sorun mu var?"
-"Hayır yok, sadece şaşırdım."
Tam kapıdan çıkacaktım ki birinin kolumdan tutuğunu farkettim.
-Bekle."
-"Ne var Sasuke?"
-"Ben özür dilerim ."
-Özür mü dilersin? Ne için?
-"Herşey için."
_______________________________________________________________
Üzgünüm pek güzel bir bölüm olmadı hem kısa hem olaylı oldu , diğer bölümlerde düzeltmeye çalışıcam.Sizleri seviyorum<3
SasuSaku ile kalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasusaku.| Last chance
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -"Sakura,ben özür dilerim." Dedi kuzgun saçlı çocuk, -"Ne için?" Dedi baharı kıskandıracak kadar güzel olan pembe saçlı kadın. -"Herşey için."