《Sasuke》

133 8 19
                                    


Dayanamadım ve mükemmel yazarınız 1 günde 2 bölüm yazmaya karar verdi, bugün attığım bölümlerle yettinin bu hafta başka bölüm zor<3

İyi okumalar.

___________________________________________

-"Bi düşünelim bakalım Sasuke.Beni defalarca öldürmeye çalıştın, bana genjutsu uyguladın,hakaret ettin, duygularımı hiçe saydın.Benim sana karşı hala sevgi beslememi istiyorsun?"

-"Değişmişsin."

-"Sakura-chan ortam fazla gerildi sanki siz hadi gidin,akşam uğra bana şu konuyu konuşalım ayrıca tebrik ederim sai ile anbunun kaptanı olmuşsunuz.

-"Sağol Naruto."

Sakura ve Sai hızlı bir şekilde oradan ayrıldılar.

-"Sakura-chan çok değişmiş dimi hödük."

-"Yanındaki çocuk kimdi?"

-"O mu takım 7 den Sai senin yerine geçmişti- BİR DAKİKA BUNU NEDEN SORUYORSUN?"

Sasuke içeceğiden bir yudum  alıp cevapladı.

-"Hiç merak ettim."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-"Sasuke-kun nerde kaldı ya?"

-"Gelir birazdan Karin, köyden çıkamamıştır."

Yaklaşık 3 dakika sonra Sasuke yanlarına geldi.

-"Beni köydeyken çağırmayın demedim mi? Ben gelicem zaten."

-"Noldu Sasuke-kun sinirli gibisin yoksa o kızla konuşmadın mı daha?"

-"Plan iptal gibi, baya değişmiş ikna etmem zor olucak.

-"Ne dediğinin farkında mısın?Bu kız sana deli gibi aşık değil miydi?"

-"Boşverin, halledicem bir şekilde."
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akşam olmuştu normalde Sakura ve Sai Tsunade-sama nın yanına gidiceklerdi köyü kimin yok edebileceğine dair olan fikirlerini söylemek için,ama gitseler bile kanıtları olamadan kimse inanmazdı.O yüzden Naruto ya da gidip anlatmamışlardı.

Sakura sonunda evine gelebilmişti anbu gerçekten yorucuydu. Kendine güzel bir kahve yapış cam kenarında oturuyordu, artık yeni bir eve taşınmıştı.Eve gitmesine pek zaman olmuyordu ama yinede evinde vakit geçirmeyi seviyordu.Tam kahvesini yudumluycakken kapı çaldı, Sai veya Naruto olabileceğini düşünüp kapıyı açtı.

Karşısında ne Naruto ne Sai vardı.

-"Sakura."

-"Neden geldin, ayrıca evimi nerden biliyorsun?"

-"Sadece sıkıldım."

-"Çocuk mu kandırıyorsun sen? Ne istiyorsun?"

-"Neden böyle davranıyorsun? Biz takım arkadaşlarıyız."

-"Takım arkadaşı ha? Sen takım 7 yi bırakalı çok oldu, yani hiçbir şeyimsin. Benim gözümde sadece beni öldürmeye çalışan intikam delisi birsisin.

-"İntikam delisi?"

-"İtachi nin hiçbir suçu olmamasına rağmen onu öldürmeye çalıştın."

-"Sen bunları nerden biliyorsun?"

-"Emin ol daha çok şey biliyorum Sasuke."

-"Ne gibi?"

-"Köyü yok etmek isteyen kişinin sen olduğu gibi."

Sasuke şaşkınlıkla konuştu.

-"Sen-"

___________________________________________

Yazarınız çıldırdı ve bir günde 2 bölüm attı, şahsen bu bölüm hiç içime sinmedi.

Sasusaku ile kalın<3

Sasusaku ile kalın<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sasusaku.| Last chance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin