《Anbu》

187 13 15
                                    

Merhaba<3 ilk olarak bu kitap diğer sasusaku hikayelerinden esinlenilmiştir. Herhangi bir çalıntı yoktur. En çok beğendim sasusaku hikayelerden alıntılar vardır <3

_______________________________________________________________

-"Özür için çok geç."

Sakura sasuke ye gerçekten kızgındı ona çok berbat şeyler yaşatmıştı sai ve naruto olmasaydı ayakta asla duramazdı muhtemelen. O yüzden sakurada sai nin ve naruto nun yeri bir başkaydı.

-"Ben özrümü diledim.Afetmek sana kalmış Sakura."

Sakura kıkırdadı, Bu adam ciddimiydi? Dalgamı geçiyordu onunla acaba? Sakura sertçe kolunu çekti ve ilerledi ve yanına gelen kişiyle yüzüne bir tebessüm kondurdu.

-" Hey çirkin geç kalıyoruz senin yüzünden Tsunade-sama bizi kabul etmeyecek."

-" Olamaz  onu tamamen aklından çıkarmışım. "

-"Koşmaktan başka şansımız yok aptal"

Sasuke köşeden onları dinliyordu. Bu da kimdi? Ve neden Sakura ya bu kadar yakın gözüküyordu? diye düşünüyordu içten içe.

Sakura hemen yanındaki çocuk ile koşmaya başladı ,hastanedeki herkes o ikisine alışmıştı ,ikisi beraber Tsunade-sama nın yanına gidiyorlardı. Sakura ve Sai anbu timinin kaptanı olarak seçilmişlerdi ve bugün onay almak için gidecekler di ancak sakura çok yoğun olduğu için unutmuştu. Bir kaç aydır hastaneye o ilgileniyordu ve artık başka birine devredilecekti. Sakura medikal ninjaydı ve işini seviyordu ancak anbu da sakuraya çok ihtiyaçları vardı yani 2 işide beraber yapacaktı sadece hastaneye eskisi kadar uğramayacaktı.

-"Yetiştik."

-"senin yüzünden az kalsın yeni işimizden kovulacaktık çirkin. "

-"bana bir daha çirkin dersen kafanı duvara sabitlerim kahrolacası."

-"Tamamm özür ."

Sakura ve Sai Hokage binasının kapısını açmlarıyla şok oldular.

_______________________________________________________________

Bölümü nasıl buldunuz? Şahsen ben pek beğenmedim.
Bu hikaye tam istediğim gibi gitmiyor belki yeni bir hikayeye geçerim.

Sizi seviyorum
Sasusaku ile kalın<3

Sizi seviyorumSasusaku ile kalın<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sasusaku.| Last chance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin