jay szégyenlős gyerek volt kiskorában. nem volt sok barátja, ( csak egyetlen egy ) és nem beszélgetett sok emberrel. ő volt a csendes gyerek az osztályban, néhányan a tanárok kedvencének hívták. nem volt híres. de mikor gimibe került, a legjobb barátjával, nikivel nagyon sok barátot akartak szerezni. szóval minden egyes buliba elmentek, és minden olyan helyen ott voltak ahol sok ember volt. ennek köszönhetően rövid idő alatt sok barátra tettek szert. néhányan flörtöltek is vele, járni is akartak vele. de őt nem érdekelte senki, nem talált senki különlegeset a suliban. de ez nem változtat a tényen, hogy sokan vallottak neki szerelmet általánosban. gimiben meg még többen. viszont ami változtat a tényen, hogy megtetszett neki valaki.
yang jungwon.
az aranyos, helyes, gyönyörű fiú, aki ugyan el akarta magát rejteni, de hihetetlenül jól kiemelte a teste legvonzóbb pontjait. egy novellát olvasott. nem volt stréber, attól még, hogy sokat olvasott, a legtöbb klubban benne volt. énekelt, táncolt, segített másoknak.. egy szociális pillangóhoz lehetne hasonlítani. mindenkivel barátságos volt, törődő és kedves. a hangja zene volt jay füleinek, annyira kellemes volt és édes, mint a méz. a hangja volt az, amiért elkezdte kedvelni.
jay szerint jungwonnak nincsenek hibái. mindenki kedvelte. jungwon minden tanárt és diákot szeretett. jay szerint jungwon tökéletes. gyönyörűen tud énekelni, és harcművészetet is tanult, illetve nagyon jó jegyeket kapott. de a fizika sosem volt a kedvence, nem is szerette. legalábbis, niki ezt mesélte neki. niki már az első évtől kezdve ismerte jungwont, de ezt jay nem tudta ameddig meg nem említette nikinek, hogy kedveli jungwont. " miért nem mondtad el hamarabb? meséltem neked róla, egy csapatmunkában a párom volt, de nem is figyeltél rám! "
és mi van akkor ha nem jó fizikából? mindenkinek van valami, amiben kevésbé jó. akkor is, ő tökéletes. és ennél a pontnál jay nem tudta, hogy valóban csak "kedvelésnek" kéne - e hívnia az érzéseit a fiú iránt.
az összezavarodottság nem volt új jaynek. de levelek? nos, ez új volt neki, nem gondolta volna, hogy mostanában az emberek írnak még szerelmes leveleket egymásnak. és mikor a legelső ilyet megtalálta a szekrényében, nem tudta mit csináljon. ignorálja? de az bunkóság lenne. mondja el neki, hogy már más valakié a szíve? de nem írta oda a nevét csak a monogramját, nem is tudta ki az. ezért megtartotta a leveleket. az a személy gyakran írt neki, a héten egyszer, de volt, hogy mindennap. és minden alkalommal mikor kapott egy levelet, meg akarta ismerni az íróját. mert ez a személy nem akarta, hogy jay a barátja legyen, csak azt akarta, hogy tudjon az érzéseiről.
a szexualitás témája korábban nem került szóba jay családjában. szóval eléggé meglepte, mikor az apja felhozta a témát. " fiam, nem gondolod, hogy lassan szerezned kéne egy barátnőt? " jay realizálta, hogy sosem tetszett neki senki, ezért nem került eddig szóba a téma. de most, hogy kedvel valakit, nem... szeret valakit, el kéne mondania a családjának. " igazából, anya és apa, van valaki aki tetszik. és ő egy fiú. " az anyukája egyből támogatni kezdte, mondta neki, hogy ez teljesen rendben van, azt szeret akit csak szeretne. a húga nem regált semmit, mert tudott már róla nikitől. de az apja csendben maradt, és emiatt megijedt. az apja befejezte a vacsorát, és visszament a szobába, egyetlen szó nélkül. és ez napokig ugyanúgy ment. egyértelmű volt, hogy nem fogadja el. az apja fontos személy volt a családban, így jay életében is. de mikor nem akarta megérteni, nem tudta mihez kéne kezdenie. szerencsére egy hónap múlva meg tudták beszélni.
de úgy érezte, hogy niki az egyetlen aki mellette állt, és támogatta mikor szüksége volt rá. és ezt a "yj" srácot is kedvelte, nem úgy, mint youngheet.
mikor jay mindenki vallomását kedvesen elutasította, nem igazán próbálkoztak már nála, tisztelve a döntését. de ez a lány más volt. még azután is, hogy folyamatosan el lett utasítva, újra és újra próbálkozott, és azzal csesztette, hogy legyen a barátja. és még pletykákat is terjesztett, hogy együtt vannak. milliószor próbálta visszautasítani, de nem használt. és amit aznap csinált ebéd szünetben, az undorító volt. megcsókolta. jay megpróbálta eltolni, de basszus ez a csaj nagyon erős volt. és mikor jay végre ellökte, elmondta neki végre tisztán és érthetően, hogy ők sosem lesznek egy pár. " nézd, younghee. egy csomószor elmondtam, de akkor elmondom még egyszer. nem szeretlek. és meleg vagyok. szóval tartsd távol magad tőlem. "
mikor megkapta az utolsó levelet az ebéd szünet után, nem tudta hogyan érezzen. meglepett volt, megkönnyebbült és ijedt is. meglepett volt, hogy a yj igazából yang jungwon volt. az az ember, akibe évek óta szerelmes volt. ötlete sem volt mihez kéne kezdenie, de aztán eszébe jutott valami.
az ebédlőbe ment megkeresni jungwont, ott találta a barátait, de jungwon nem volt ott. " hol van jungwon? " heeseung egy halálos pillantást küldött felé. " asszem a tetőn van. " - kapta a választ sunghoontól. jay megköszönte, és rohanni kezdett az említett hely felé.
mikor felért, azonnal a levegőért kapkodott, amit jungwon észre is vett és felé fordult. jungwont, akit mindig vidámnak és mosolygósnak lát, most vörös volt a szeme és puffadt az arca. jay elé állt, nem tudta mit mondjon.
" — jay? mit csinálsz itt? a barátnőddel kéne lenned. " - jungwon hangja sírás után még aranyosabb volt, mint amúgy.
" — nincs barátnőm. " - lépett közelebb a másikhoz.
" — de láttalak csókolózni - " - jay félbeszakította egy sóhajjal jungwon mondatát.
" — tévedsz. nem én voltam az egyetlen akivel csókolózott. ő csókolt meg engem. én próbáltam ellökni, de erős volt. félreértetted jungwon. és akármit is hallottál rólam meg róla, nem igaz. még csak nem is kedvelem. és amúgy is van valaki akit szeretek. "
jungwon, aki végre abbahagyta a sírást, ismét könnyeket érzett a szemében. jay finoman letörölte őket a másik arcáról.
" — nem is akarod tudni ki az a valaki? "
jungwon megrázta a fejét, és a földet kezdte el bámulni. jay elmosolyodott.
" — te vagy az, jungwon. szeretlek. "
jungwon felkapta a fejét, és könnyes szemmel jayre nézett.
" — kérlek, jay. nem kell ezt csinálnod. megmondtam, hogy ne érezz bűntudatot miattam. "
jay megrázta a fejét.
" — nem azért mondom ezt, mert bűntudatot érzek. azért mondom ezt mert érzek irántad valamit, jungwon. nagyon rég óta, mióta láttalak előadni a sundayt az első alkalommal. csak nem volt bátorságom elmondani neked. nem csak te vagy szerelmes, jungwon. én is az vagyok. szeretlek. tudom, nem hiszel nekem, de kérlek adj egy esélyt, és megmutatom neked, hogy tényleg szeretlek. "
jungwon jay szemébe nézett, ami tele volt szeretettel és törődéssel. tudta, hogy jay nem hazudik. szóval végre megtette, amiről rég óta álmodozott. jungwon az ajkait a másikéra nyomta. jay a másik rózsaszín arcára nézett, de ő maga is elpirult.
" — hiszek neked. "
jay egy szoros ölelésbe vonta a másikat, és a haját kezdte simogatni.
tudták, hogy együtt minden problémával szembe tudnak nézni, mert lesznek olyanok akik nem fogadják el a szerelmüket.
vége.
ohh dear, ez a könyv rég óta készen van, de most raktam ki mert érzelmileg most a legaktuálisabb. miért akkor rakom ki az összes könyvem mikor egy érzelem ami a könyvben meg van fogalmazva aktuális?? 😭😭