𝚂𝚑𝚒𝚙: 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖𝚗𝚊𝚙 (𝚜𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙×𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖)
(𝙱𝚘𝚝𝚝𝚘𝚖𝚙𝚘𝚗𝚔)𝚂𝚖𝚞𝚝/𝙽𝚂𝙵𝚆 (𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝, 𝚑𝚒𝚌𝚔𝚎𝚢𝚜, 𝚐𝚛𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐, 𝚍𝚎𝚐𝚛𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝙽𝚘 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐)
𝚂𝚘𝚗𝚐: 𝙲𝚊𝚖𝚙𝚞𝚜 -𝚅𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛𝚎 𝚆𝚎𝚎𝚔𝚎𝚗𝚍
𝙰𝚞: 𝙷𝚒𝚐𝚑𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕𝙰𝚕𝚜𝚘, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝
----------"𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚖 𝙸 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚎𝚗𝚍? 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗?" 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚍, 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚗𝚐. 𝙴𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚒𝚝𝚜 𝚑𝚒𝚖.
𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚢, 𝚂𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙. 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚊𝚙 𝚑𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖'𝚜 𝚝𝚠𝚒𝚗, 𝚏𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑. 𝚂𝚘 𝚗𝚘𝚠 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕.
"𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 '𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚞𝚜. 𝙲𝚛𝚞𝚎𝚕 𝚙𝚛𝚘𝚏𝚎𝚜𝚜𝚘𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎𝚜. 𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚖 𝙸 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚎𝚗𝚍? 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗?" 𝙷𝚘𝚠 𝚒𝚌𝚘𝚗𝚒𝚌 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗. 𝙲𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚍𝚒𝚍, 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚜𝚊𝚠 𝚂𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕'𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚞𝚜.
"𝙳𝚛𝚎? 𝚈𝚘𝚞 𝚘𝚔? 𝚈𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚊𝚙' 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚘𝚕𝚒𝚜𝚑'𝚜 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑." 𝙴𝚛𝚎𝚝, 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖'𝚜 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖. 𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎?
"𝙾𝚑- 𝚈..- 𝚈𝚎𝚊𝚑- 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚘𝚍. 𝚆𝚑𝚢'𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚔?" 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚝 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜𝚗𝚎𝚜𝚜.
"𝙷𝚖𝚖𝚖𝚖 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚒𝚝. 𝙷𝙴𝚈, 𝚂𝙰𝙿!! 𝙲𝙾𝙼𝙴 𝙾𝚅𝙴𝚁 𝙷𝙴𝚁𝙴!!!" 𝚎𝚛𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍, 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚂𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙'𝚜 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜.
"𝙴𝚛𝚎𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞-"
"𝙷𝚎𝚢 𝚐𝚞𝚢𝚜! 𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍?" 𝚂𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚌𝚞𝚝 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚘𝚏𝚏, 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚖. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚍𝚍𝚕𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚗𝚎𝚒𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍.