SONUNDA HAREM KİTABI
Kitabın konusu ve başlığı kafanızı karıştırmış olabilir çünkü benimde kafamı karıştırıyor.
Umarım beğenirsiniz <3
İyi okumalar.
Bir sabah uyandım ve aynanın karşısındaki görüntü bana ait değildi. Şaka gibi geliyor öyle değil mi? Hiç bir şey aniden gerçekleşmez. Bir ruh bedenini durup dururken terk etmez, bir ruh bedenini terk ettikten sonra içine girdiği beden bir kitaptan daha önce ismi bile geçmemiş olan bir yan karakter olmaz, olamaz.
Tüm bu imkansızlıklar silisesine rağmen şu anda burada Cayena Nova Hill isimli bir cadının vücudunun içindeyim.
Harry Potter oldukça sevilen bir kitaptı, mükemmel bir evren, mükemmel karakterler ve herkes için öyle olmasa da mutlu bir son. Kötü karakterlerin bile severleri vardı. Bu evrene gelmek için her şeyi yapacak insanlar vardı.
Ama ben o insanlardan biri değildim.
Benim için sadece bir kitaptı, hayaller kurmamıştım çünkü gerçeklerin acıtacağını biliyordum. Bu yüzden nefret ettim.
Kendini öldürmek isterken kendi ruhunu öldüren ama bedenini öldüremeyen Cayena'dan nefret ettim.
Depresyon ile boğuşup her gece ağlayarak uyuyan Ayden'den nefret ettim.
Babası Karanlık Lord olan Cayena'nın kendinden nefret ettiği kadar ettim.
Ve işte şimdi kendi bedenine geri dönmeye çalışan acınası bir ruhtan başka bir şey değilim.
Kimim ben?
Ya sen kimsin Cayena?
"Geri dönmek istiyorum." Göz yaşlarım yavaşça çenemden aşağı düşerken aynaya karşı nefretle haykırdım.
"Geri dönmek istiyorum!" bu sefer daha yüksek sesle, yarı ağlayarak.
"Yalnız olmak istemiyorum. Geri dönmek istiyorum, geri dönmek istiyorum!" Hıçkırarak ağlamaya başlarken ellerim yüzüme gitti.
Ne Harry ne Çapulcular zerre kadar umrumda değildi.
Hogwarts'ın canı cehenneme! Bundan sonra sadece kendim için yaşıyorum, kimseyi kurtarmayacağım çünkü Cayena'yı kimse kurtarmadı.
---
'Zorbalık' diye düşündüm önümdeki sahneyi incelerken.
James Potter ve Sirius Black bir zorbaydı, Peter Pettigrew onların yaptığı zorbalıktan haz alan bir haşareydi ve Remus Lupin kendisi için bencil olan ama bunun üzerini başka sebeplerle örten korkağın tekiydi.
Dudaklarım alaylı bir gülümseme ile kıvrıldı ve kitaplarımı göğüsüme bastırdım.
Severus Snape ise kendisine yapılan tüm zorbalığın hıncını kendinden küçük çocuklardan çıkaran hırslarından gözü kör olmuş bir adamdı.
Gözlerim James'e bağıran kızıl saçlı kadına gitti.
Lily Evans ise zorbalık karşısında sadece Severus'u koruyormuş gibi görünecek kadar hamle yapan kibirli bir kadındı.
Zihinsel olarak omuz silktim. Herkesin derdi kendisineydi ve Severus Snape beni zerre kadar ilgilendirmiyordu.
'Ama' işte bu kelime benim hamle yapmamı sağlayan tek şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis'in Kızı
FanfictionBenlik duygum ne zaman körelmişti? Ruhumun sahip olduğu beden ne zaman çökmeye başlamıştı? Kimdim ben? Ve ruhumun en merak ettiği soru ise neden gerçek bedenimde olmadığımdı. Merak ettiğim soruların cevaplarını bulmak için dört dönerken benim etraf...