<<Έχεις ακούσει ότι προήλθαμε από τα αστέρια και πως είμαστε φτιαγμένοι από αστερόσκονη; Κάτι τέτοιο διάβασα χτες στο ίντερνετ, αστείο έτσι;>>. Με ρώτησε και να πω την αλήθεια μου ήρθε κάπως απότομο...και περίεργο! Πόσο μάλλον για αυτόν που κυριολεκτικά στα μαθήματα δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα.
<<Που κολλάει αυτό με τον Σαίξπηρ; Λογοτεχνία κάνουμε, όχι φυσική>>. Του είπα με ένα ειρωνικό υφάκι.
<<Δεν κολλάει πουθενά, απλώς έχω ένα μπροστά μου αυτή την στιγμή που μιλάμε>>.
Αφού επεξεργαστώ καλά καλά τι ειπε- ΌΠΑ ΚΆΤΣΕ! Δεν κατάλαβα! Τι με είπε; Με είπε αστέρι; Με είπε ΑΣΤΈΡΙ; ή αστερόσκονη...ή κάτι τέλος πάντων.Περίεργο...Είναι το μόνο καλό που μου έχει πει από τότε που γνωριστήκαμε.
Πάντως αυτός είναι πολύ καλός ρε. Ποιητής όχι αστεία.
<<Είσαι βλάκας>>. Του απάντησα ενώ τα μάγουλα μου είχαν πάρει μια ροζ απόχρωση μετά από το -αν κατάλαβα καλά- κοπλιμέντο του και αυτός αφού κοιτάξει στιγμιαία κάτω στο πάτωμα χαμογελάει κοιτώντας με.
{...}
Η Άρια, μια 17χρονη κοπέλα, που μετακομίζει σε ένα καινούργιο μέρος μαζί με τους γονείς της και τον μεγαλύτερο της αδερφό.
Είναι ευγενική και πολύ καλή μαθήτρια με μεγάλη αφοσίωση στα μαθήματά της. Εξωτερικά είναι πολύ όμορφη, άσχετα το ότι δεν το καταλαβαίνει και δεν το παραδέχεται.
Στο καινούργιο της σχολείο θα γνωρίσει ένα μυστηριώδη, αλλά γοητευτικό αγόρι, τον Άλεξ. Τον γνωστό και ως Bad Boy του σχολείου.
Το παρελθόν του παρέμενε κρυφό. Τι είναι αυτό που τον κάνει να φέρεται περίεργα και άγρια προς τους άλλους; Όταν γνωρίσει την Άρια θα της αποκαλύψει το κρυφό παρελθόν του και θα αλλάξει ή όχι;
Δύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες, με διαφορετικές συνήθειες και ιδανικά. Θα υπάρξουν συγκρούσεις μεταξύ τους;
Τι θα γίνει;
Η γνωριμία τους θα αλλάξει το πεπρωμένο τους;
Πως θα εξελιχθεί αυτή η κατάσταση;Διαβάστε για να μάθετε.
{...}
Φιλική υπενθύμιση: Είναι λΊγΟ κΡίΝτΖ-κΩμΙκΌ-αΣτΕίΟ βιβλίο, αλλά (πΙσΤεΎω) θα γελάσετε πολύ.
(Ή θα κριντάρετε με την ζωή σας).
Εγώ σας προειδοποίησα.<3{...}
Ενδέχεται κάποια στιγμή, -μελλοντικά πάντα- να γίνουν διορθώσεις.
{...}
Start: (5/7/2021)
Δημοσιεύθηκε: (5/8/2021)
~DON'T COPY THIS STORY~
By: CeruleanEmerald
YOU ARE READING
The Bad Boy's Girl
Teen Fiction𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕤𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕓𝕖𝕒𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕙𝕒𝕣𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦... 𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕪 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕥𝕙! {...} >. Με ρώτησε και να πω την αλήθεια μου ήρθε κάπως απότομο...και περίεργο! Πόσο μάλλον για αυτ...