-BÖLÜM 1-

85 4 0
                                    

Aslı adında genç bir kız vardır. Aslı, Amerikadan İstanbula gelmiştir. Ama o geldiği güne lanet ediyor çünkü o kadar çok değişik şeyler yaşamış bir kız ki İstanbula gelipte hayatını iyice bozmuştur. Aslının ailesi küçükken onu yetiştirme yurduna vermiş. Sonra başka bir aile gelmiş ve Aslıyı evlat edinmiştir. Bu aile çok zenginmiş, şimdi ise battıkları için Aslıyı İstanbula gönderip birdaha Aslıyla irtibat kurmamak için yollamışlardır. Aslı bu üzüntü, kırgınlık üzerine İstanbulda yeni bir aileye gitmiştir yani evlat edinmiştir. Bu aile Aslıyı hiç umursamaz ve hatta kötü davrandıkları için Aslı odasından dışarı çıkmazdı onların yanına gitmezdi. Üvey ailesi Aslıyı okula yazdıklarında ise sevdiğine kavuşamayan bir kız haline gelmiştir. Hayattan bıkmış sevdiğine kavuşamayan , bırakın birlikte olmayı göz göze bile gelemiyorlar; çünkü sevdiğinin yani Burağın sevgilisi Melis, Aslıyı hiç sevmez. Melis, Burağı sevmiyor sadece parası için onunla birlikte Burak, Melise hergün hediye aldığı için Melis bu durumdan hoşlanır. Melis hergün başka bir erkekle geziyor, dolaşıyor. Burağın bunların hiçbirinden haberi yok. Burak zengin ama bi o kadarda saf ve temiz bir çocuk. Aslı bu yüzden Burağı çok seviyor saf olduğu için herşeye inandığı için. Aslı, Burağın mutlu olduğunu görünce oda mutlu oluyor çünkü sevdiği mutlu olsun onun için hiçbir şey önemli değil. Ama Melisle mutlu olduğunu görünce birazcıkta içinde bir üzüntü var. Aslı her gün her saniye hayaller kurar. Burakla, el ele olmayı, lunaparklara gitmeyi, zillere basıp kaçmayı, çocuklar gibi eğlenmeyi, beraber bisiklet sürmeyi ve daha çılgın hayaller kurar ama bu hayaller gerçekleşmediği içinde odasından hiç çıkmaz ağlar. Bu yüzden yaşayan ölü gibi, hayattan bıkmış bir kız. Aslının bir tutam bile olsa mutluluğa çok ihtiyacı var. Eski ailesinden dolayıda 6 ay deli hastanesinde yatmıştır. Ve gerçekten Aslı çok kötü durumlar geçirmiştir. İnsanlar Aslının mutlu olduğunu düşünürler ama öyle değildir. Aslının onların gördüğü hayatının dışında neler yaşadığını bilseler hayret ederler. Aslı bu yaşadıklarına katlanamazken birde hayatına Burak girdi. Burak girdiğinden beri hayatına Aslı hiç düzgün birisi değil hep hayaller kuran bir kız olmuştur. Ama Burak hayla bunun farkına varmamıştır. Aslı ne zaman Burağa yaklaşmaya çalışsa Melis gelir ve Burağı alıp götürür. Aslı Burağın sevdiği kişi olmak için o kadar çok dua ederki Burak artık gelsin diye ama nafile işte Burak gelmiyo. Aslı, Melisin Burağı kandırdığını kanıtlamak ister ama yapamaz çünkü Aslı, Burağın üzülmesini istemez. Eğer Aslı öyle bişey yapacak olursada Melisin, Aslıya bişeyler yapacağından çok korkar. Çünkü Melis adeta şeytan gibi bir kız Aynı anda 10 erkeği birden idare ediyor. Bundan büyük ne şeytanlık olabilirki?.

Hayaller Bir Tutam MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin