Aslı bir gün Melisi takip etmeye kalkışır. Melisin yapıcaklarından ne kadar korksada korkmıcaktı kendine söz verdi. Aslı, Melisi takip ettikten sonra Melis çok lüks bir yere gelir ve yanında başka bir erkek var. Eline aldı telefonu ve çekti. Sonra evine gitti. Sınıf arkadaşlarından Burağın telefon numarasını vermelerini istedi. Bir sınıf arkadaşı Burağın telefon numarasını verdi. Aslı, Burağa mesaj atıcak cesareti bulamıyordu ama bi anda içindeki ses Burağa mesaj atsan hiçbirşey kaybetmessin dedi ve Merhaba diye bir mesaj attı.
Burak ;
- Merhabada, kimsiniz ?
Aslı ;
- Ben senin sınıfından Aslı.
Burak ;
-Hatırladım tamam. Ne oldu peki ?
Aslı ;
- Sana Melisle ilgili birşeyler söyleyeceğim.
Burak ;
- Tabi söyle.
Aslı ;
- Melis seni sevmiyor. Hergün başka bir erkekle geziyor, dolaşıyor.
Burak ;
- Yalan söylüyosun, Melis neden böyle bir şey yapsınki.
Aslı ;
- Ben neden yalan söyliyeyimki ? Elimde kanıt var.
Burak ;
- Neymiş peki o kanıt ?
Aslı ;
- Bir erkekle kafede sarmaş dolaş fotoğrafları.
Burak ;
- Off saçmalıyorsun. Fotomontajdır Aslıyla bizi kıskanıyorsun.
Aslı ;
- İnanmıyorsan fotoğrafı atayım.
Burak ;
- Hayır atma istemiyorum. Sizin saçma sapan fotonmontajlarınızla aşkımdan olucak değilim.
Aslı ;
- Sen bilirsin ama gerçekten pişman olucaksın bana inanmadığın için çünkü çok saf ve temiz birisisin.
Burak ;
- Konuşmayalım artık görüşürüz.
Aslı ;
- Tamam peki. Görüşürüz.
Burak, Aslıya ne kadar inanmasada Aslı, Burakla konuştuğu için bir tutam bile olsa içinde bir mutluluk vardı. Ertesi gün Aslı okula gittiğinde ise Burak olan biteni sevgilisi yani Melise anlatmıştı. Melis bu durumda Aslıyı tuvalette yakalayıp onu tehdit etmişti.
Melis ;
- Eğer birdaha Burağa böyle saçma şeyler dersen senin yetim bir çocuk olduğunu, 6 ay deli hastanesinde yattığını, sağlık problemleri yaşadığını tüm okula yayarım demişti
Aslı bu tehdit üzerine çok korkmuştu. Aslı ;
- Hayır yapamassın böyle birşey.
Melis;
- Bu okulun hepsi beni tanıyor. Sanamı inanıcaklar yoksa banamı ? dedi.
Ve Aslı ağlayarak sınıfına gitti.
Burak birşeylerden şüpheliydi. Melis geldiği için Aslıya neden ağlıyorsun diye soramamıştı ama Burak, Meliste birşeyler olduğu anlamıştı fakat kendine diyemiyordu bunu.
Aslı evine gittiğinde ise telefonda şöyle bir mesajla karşılaşmıştı mesaj Buraktan gelmişti ;
- Neden ağlamıştın bugün ?
Aslı ;
- Önemsiz bir şey.
Burak ;
- Hayır önemsiz değildi içinde bir korku vardı.
Aslı ;
- Gerçekten birşey yoktu önemsizdi dedimya.
Burak ;
- Peki ozaman.
Bu sefer Aslı değil Burak mesaj atmıştı. Aslı hayallere dalıp gider ve uyuya kalır. Hayalinde Burakla el ele geziyorlardı. Aslı bir an gözünü açtığında ise sadece rüya olduğunu anlamıştı. Ama hayal etmek onun için güzeldi çünkü o alışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Bir Tutam Mutluluk
RomanceHayaller mutluluğun sebebi, herkes hayallerini sevdiği bir kişiyle geçirmek ister ama, sevdiğin kişi senin değildir, gözleri başkasına bakar, sen ona sarılmassın başkası sarılır üzülürsün , hayattan bıkarsın ama hayaller iyi ki var. Onu hep yanında...