EVE DÜŞEN MELEK

250 17 0
                                    

Eve gelirken yaşadığım olayın etkisinden daha kurtulmamıştım.
Eve gittim ve hızlıca üst kattaki odama çıktım ve hemen kapıyı kilitledim ve bilğisayarda bunun ile ilgili bir kaç şey araştırdım ama hiç kimsenin başıda daha önce böyle bir şey gelmemiş.
Aynayı bir defa denemek istedim ve televizyonu açtım, televizyonda haberlerde 2 kişiyi öldürmüş bir katili gösteriyorlardı ve canlı yayındaydı hemen aynayı televizyona tuttum ve katili gösterdim ve sebeb olarak trafik kazası dedim.
Trafik kazası dememden 2dk sonra polis aracı bir kaza yaptı ve katil öldü diğer hiç kimse yaralanmamıştı.
Bu gün çok yorulmuştum gidip yatağıma yattım.

10dk sonra

ykru ; hey çocuk uyuyormusun ?
misa ; ha bu ses de ne ?
ykru ; ben senin ölüm meleğinim. korkma sana zarar vermeyrcegim veya aynayı almak için de gelmedim.
misa ; peki neden burdasın ?
ykru ; aynayı çok fazla kullandığın için buraya hapsoldum yapacak bir işim olmadıgı için senin yanına geldim
misa ; Ha hahahahahaha hahahahahah
bana aynanın nasıl kullanılacagını anlatacaksın ve dünyaya kendi adaletimi göstereceğim kimse suç işlemeye cesaret edemeyecek hahahahahaha
ykru ; ( Galiba baş meleğin dedigi kişi bu bu gücü kullanabilecek bir insan oğlu ) Aynanın nasıl kullanıldığını arkasına yazmıştım okuduysan benden fazla bir şey bekleme ben buraya keyfimden gelmedim. Sadece ayna ile neler yapabileceksin onu izleyecegim ve varsa birazda elma yiyebilirim.

Katilin AynasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin