YRUK'UN TEKLİFİ

145 11 1
                                    

Misa ; Kısık bir ses ile hey sen ne yapıyorsun şimdi polisler seni görecek der.

Yruk daha yüksek bir ses ile kahkaha atarak beni aynaya dokunanlar görebilir sadece der ve tekrar sorar senin le bir anlaşma yapalım

Misa ; Nedir bu anlaşma ve bana ne gibi bir faydası var ??

Yruk ; Sana benim görme gücümü verebileceğim böylelikle adını bildigin kişinin adını aynaya söyleyerek o kişiyi öldürebilirsin ve baktığın kişinin ne kadar ömrü olduğunu ve ne zaman ne şekilde öleceğini öğrenebilirsin.

Misa ; Bunun senin için ne faydası var ? Bu teklifi bana neden soruyorsun ??

Yruk ; Biz ölüm melekleri canını aldığımız kişinin hayatını kendimize ekleriz böylelikle ölmeyiz ama aynam sende oldugu sürece bir can alamıyorum. Sana görme gücüme karşılık ömrünün yarısını teklif ediyorum.

Bu anlaşma kağıdını masanın üstüne bırakıyorum kabul edersen anlaşma kağıdına kanını dök ve sonsuzluk anlaşması ile görme gücümü elde et.

Misa ; Düşünmem gerekiyor bana biraz zaman ver ömrümün yarısına karşılık yenilmezlik bir nevi melek yetenegi.

Misa biraz düşünür ve yruk'un teklifini kabul edeceğini söyler ve odasındaki masanın üstünden sonsuzluk anlaşmasını kanı ile mühürler ömrünün yarısına karşılık Yruk'un görme gücünü elde eder.

extra : yruk ykru nun takma ismidir.

Katilin AynasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin