| trei |

67 14 0
                                    

O bucățică de foaie pe care era scrisul lui Duff, găsită sub o sticlă de vodka din camera sa mărturisea că:

"Nu am mai povestit asta nimănui și nu știu dacă am să o fac vreodată, dar în seara în care lui Steven i s-a făcut rău și am fost cu toții chemați, eu am fost acela ce a semnat ca Steven să fie deconectat de la aparate. Nu știu dacă mai avea o șansă să își revină...dar din vina mea nu am avut când să aflăm. Oricum...am fost anunțați că a murit ceva mai târziu în acea seară. În aceeași seară s-au cerat și Axl și Slash. Iar Slash a plecat. Ne-a părăsit în același timp cu Steven. Au murit amândoi odată. Cred că aceea a fost cea mai blestemată noapte din viața mea și nu am să o uit vreodată. Până când propria-mi moarte are să mă scape de ea."


__________________________________________________


Astăzi am fost anunțați că trebuie să ne reapucăm de susținut concerte. Cică oamenii așa vor să ne vadă. Triști cum suntem acum. Cică ar vrea și mai mult să ne vadă acum. Păi acei oameni înseamnă că nu au inimă și nu simt deloc durerea. Chiar nu înțeleg că nu avem timp nici toată viața să trecem peste?

Oricum...Axl a mers la mormântul lui Slash să vorbeasă cu el. S-a mascat ca să nu fie recunoscut. Sau cel puțin asta sper. A pierdut avionul iar fără el nu putem cânta. Săracul...numai pentru Slash a ieșit din casă. Chiar îi lipsește. A stat închis doar în camera lui plângând...dar din când în când îl auzeam vorbind. Deși era singur...sau poate că nu era...

După ce am ajuns, am încercat să dorm, dar pe la 3:25 m-a trezit un strigăt îngrozit. 

Axl ajunsese. 

Poate și Slash...


Why did he die | duff m.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum