| patru |

28 6 0
                                    

Citat scris micuț pe spatele bass-ului lui Duff:

"E greu să ai prieteni care s-au dus și nu se vor mai întoarce, dar e și mai greu să ai prieteni care se duc încet după ei...atunci pleci și tu fără să vrei."


________________________________________________


Am vrut să dau impresia că sunt încă cel mai relaxat. Am vrut să dau impresia că sunt încă beat și fericit doar pentru a nu le da apă la moară. Deși cred că ar fi triști indiferent de acțiunile mele. Îmi e oricum destul de greu să îl privesc pe Axl materializându-l pe Slash, îmi e teamă să nu îi vină și lui vreo idee. Pe de o altă parte, Izzy e o bătaie de cap ceva mai mică. E drept că nu vorbește, dar nu e chiar ceva nou, îmi e totuși frică de ceea ce gândește el. Pare atât de agitat... 

Cu toate astea, Izzy dă dovadă că este mult mai stăpân pe sine și pe situație decât am fi eu și Axl împreună. Mă tem fiindcă presimt că va rămâne ultimul iar atunci va înnebuni complet.

Îmi e deja milă de el.

Când eram aproape de începerea concertușui m-am pregătit. M-am privit în oglindă și mi-am "prelucrat" expresia feței pentru a nu trăda ceea ce simțeam în interior.

"Îți cam place să minți, nu-i așa?" mi-a spus Duff-ul din oglindă ridicând o sprânceană.

Am ridicat degajat din umeri.

"Poate. Uneori îi face pe ceilalți să se simtă mai bine. Uneori mă face pe mine să mă simt mai bine."


Why did he die | duff m.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum