LisaOkulun ilk günüydü hâlâ yataktaydım, geç kalmıştım ama kalkmak istemiyordum. Bana kalsa okula gitmezdim fakat Jisoo'nun zoruyla gidiyordum.
Jisoo'nun sesini duyduktan sonra elimde ki telefonu komidinin üstüne bıraktım ve uyumuş numarası yapmaya başladım. Jisoo odaya girip yattığım tarafa gelip hafifçe eğilmişti. Yüzüme yaklaşınca kendimi tutamayıp gülmüştüm, bu benim zayıf noktamdı.
Js: Tanrı aşkına Lisa! 21 yaşına basacaksın ama hâlâ kendin uyanamıyor musun?
L: 21 yaşına basıyor olabilirim ama ruhum hâlâ minnoş bir çocuk.
Js: Tam 10 dakika içerisinde aşağı inmezsen okula yürüyerek gelirsin.
L: Hey! Motorum var ama? Onunla gelirim bende.
Js: Bulabilirsen, gelirsin.
Aile evinden taşındığıma sevinemiyordum artık. Jisoo kaza yaparım diye motorumu kaldırmıştı neymiş? Çok hızlı sürüyormuşum, kıçımın kenarı. Bu yüzden her sabah annem gibi arabasıyla okula bırakıyordu ama neyse ki aynı okuldaydık bu yüzden çok önemsemiyordum.
Üstüme rahat bir şeyler giyip aşağı indim ve tam 7 dakika da hazırlanmıştım, benimle gurur duymalıydı?
Kahvaltı yaptıktan sonra evden çıkıp arabasına bindik, o kadar yavaş sürüyordu ki okula bir kaç yıl sonra varabilirdik.
L: Biraz hızlı mı sürsen?
Js: Trafik kuralı nedir bilmez misin Lisacığım? Yavaş gitmeliyim, ayrıca bebeğimi zorlamamak da işime geliyor. Daha yeni o.
L: Jisoo yeni dediğin araba yıllardır altında, yoksa her sene değişiyorsun da ben mi fark etmiyorum?
Js: O hâlâ bebek ve biraz daha bebeğimi kötülersen seni arabadan atarım, yürüyerek gidersin.
Evet, yürümekten nefret ediyordum bu yüzden sürekli bu noktadan vuruyordu. Açıkçası annem gibi davranmasına alışmıştım, okulda birbirimizden başka kimseyle takılmazdık. Bir de Jungkook var tabii. Jisoo ve Jungkook hariç kimseyle takılmak veya konuşmak istemiyordum çünkü insanlar genelde yatağıma gelmek için benimle konuşmaya çalışırdı.
Jennie
Bir an önce hazırlanıp evden çıkmıştım, her zaman ki gibi kapının önünde Chae'yi bekliyordum. Bu kız hiç değişmeyecek. Aynı evde yaşıyoruz ama benden gram bir şey kapmamış.
J: Artık daha hızlı hazırlanmayı öğrenir misin?
R: Ne var be? Yoksa yeni okulunda seni isteyen erkekleri bekletmemek için mi uğraşıyorsun?
J: Bence bunu ben değil sen istiyor olmalıydın ama kız versiyonundan.
R: Ah evet Jennie bebeğim, kızlar kapımda kuyruk olacak.
J: Hızlı yürü, bir an önce dersime girip eve gelmek istiyorum.
Chae ile kuzeniz ama neredeyse hiç benzemiyorduk, onun altına almadığı kız kalmamıştı fakat ben bunlardan nefret ederdim. Bir insan aşkla sevişmeyecekse neden sevişiyor?
Lisa
Okula geldiğimizde tahmin ettiğim gibi bütün herkesin gözü bizdeydi. Yalan yok hoşuma gidiyordu, moralim bozuk olduğunda birini altıma alıyordum ve kafamı dağıtıyordu. Yani ne kadar yapabilirse, böyleleri pek ilgimi çekmezdi benim âşık olduğum tek bir kişi vardı, o da Momo. Tabii o bana pek yüz vermezdi genelde Dahyun ile takılıyorlardı ama görmem yeterliydi.
Arabadan inip bankta oturan Jungkook'un yanına gittik morali bozuk gibiydi. E tabi teselli etmek de bize düşüyordu her ne kadar birbirimizle dalga geçsek de bu ikisi benim her şeyimdi.
L: N'aber sarı kafa?
Jk: Lisa! Benimle uğraşma bugün.
Js: N'oldu sana?
Jk: Sehun ile ayrıldık.
Jisoo ile ufak bir kahkaha attıktan sonra Jungkook'un bize vurmasıyla kendimize gelip ciddi bir hâl aldık. Sehun'u sevmiyorduk, Jungkook'u üzüyordu. Hatta bir kaç kez aldatmıştı ama buna inanmamış tekrar sevgili olmuşlardı yani ayrılmaları iyi olmuştu.
L: Oğlum, sana herif mi yok? Bak eğer parmak sevmeseydim seni alırdım kendime.
Js: Hem bugün yeni öğrenciler gelecekmiş, öyle duydum. Belki heriftir.
Jk: İkisi de kızmış, Jimin söyledi.
L: Bu durumda kazançlı olan ben ve Jisoo oluyoruz?
Biraz gülüştükten sonra başımı Jungkook'un omzuna yaslamış onu teselli ediyordum. Arada Jisoo'ya bir şeyler soruyorduk ama cevap vermiyordu, bir yere bakıyordu sürekli. Onun baktığı tarafa baktığımızda 2 tane kız görmüştük, bunlar yeni gelenler olmalıydı. Yalan yok ikisi de taş gibiydi ama Momo varken tabii ki onlara bakmazdım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never stop | Jenlisa
Random"Tam şu anda seni istiyorum, kimseyi umursamadan sadece benim ol istiyorum. "