Du var lige flyttet til Gentofte, sammen med din familie.
Det var hårdt at sige farvel til din bedste veninde " kristine"
I havde lovet at ring til hinanden hver dag, så i ikke ville mistede kontakten. Du sad med min mobil og tjekkede insta og facebook.
"Kan du ikke lige gå ned og købe noget mælk"'spurgte din mor.
"Jo da" svarede du.
Du tog din grå lange strandkjole på, og begyndte at gå.
Længere nede af vejen stod en flok drenge. Du gik lidt hurtigere, da du ikke orkede at snakke med nogle nu.
Drengene smilede intenst til dig. Du gav dem et skævt smil, og gik videre for at vise, du ikke var interesseret.
Du købte en liter mælk, og gik tilbage samme vej.
Drengegrupper stod der stadigvæk.
En dreng med mørk blond hår kom hen til dig.
"Skal jeg tage din mælk" sagde han med et skævt smil.
" jeg kan godt selv bære mine ting" sagde du afvisende, og gik videre.
" åh Thor blev afvist " lød det i baggrunden.
Du kom hjem, og lagde mælken på køkkenbordet.
" nå (d/n) glæder du dig til at starte på din nye skole i morgen" spurgte din mor.
"Ja ja" svarede du koldt tilbage.
Du var træt, og gik hen og børstede dine tænder, og derefter lagde du dig i din seng.
Du vågnede op kl: 06:00.
Det var din første dag på Gentofte skole.
Du var lidt nervøs fordi du var bange for, at du vil blive mobbet igen. Ligesom på din gamle skole. Du håbede inderligt at du vil komme i en "okay" klasse. Du satte dit hår op i en hestehale, derefter lagde du makeup, og spiste morgenmad.
Du skulle begynde i 9. Klasse. Din mor fulgte dig hen til skolen
"Farvel skat" sagde hun og smuttede igen, fordi hun skulle på arbejde.
Jeg var ved at skide i bukserne af nervøsitet. Jeg gik langsomt ind på skolen, og ind på skolenskontor, for at få at vide hvor 9.a var. En ældre dame fulgte dig hen til din nye klasse.
" det her er (d/n), hun skal gå i jeres klasse. Vil du fortælle lidt om dig selv" sagde den ældre dame.
Jeg nikkede nervøst.
" Hej jeg hedder (d/n). Jeg er lige flyttet her til byen fra Aalborg"
Da du var færdig, gav din lærer dig tegn til at du kunne sætte dig ned. Du satte dig ned på den tomme plads i bunden af klassen.
" Hej jeg hedder Thor" sagde en nysgerrig stemme. Du kunne genkende hans stemme. Du kiggede forvirret på ham.
" Hej jeg er (d/n)" sagde du høfligt tilbage, og drejede hoved igen. Du kunne mærke Thor kiggede på dig, men du prøvede at ignorere det.
أنت تقرأ
Thor og Anthon
أدب الهواةD/n= dit navn Uddrag: " du kan da ikke sove med så meget tøj på" sagde Thor og smilede frækt til dig. " jeg har ikke mit nattøj med" sagde du Thor rejste sig op og tog sin trøje af. " her, du kan låne min trøje" sagde ham "Tak.. drenge vend jer om...