Du vågnede, Thor lå halv ovenpå dig, og Anthon lå og nussede dig på maven. Du kiggede på Thor som sove, og derefter over på Anthon. Anthon var vågen, han kiggede på dig. Du vendte dig over mod Anthon.
Anthon: Godmorgen smukke. Går det bedre med hovedet?.
D/n: Godmorgen. Ja det går bedre
Anthon: Du må undskylde for i går aften. Jeg kan bare ikke styre mig, fordi du er så smuk.
D/n: Det er okay.
Du prøvede blidt at skubbe dig løs af Thors krop.
"Bliver du ikke liggende" spurgte Anthon.
"Nej, vi skal snart i skole" sagde du.
"Åh shit" lød det fra Anthon, som skyndte sig over at vække Thor.
Thor: godmorgen
D/n: godmorgen. Du skal op nu, vi er sent på den
Thor: okay okay.
Thor stod op, og gav dig et kram.
I skyndte jer at tage tøj på, spise morgenmad, børstetænder og ud af døren.
Halvvejs overe til skolen kom du til at tænke på Amanda.
D/n: åh shit, hvad vil Amanda mon sige, når jeg kommer med jer!.
Anthon: Rolig d/n vi sørger for der ikke sker noget.
Thor: Jeg skal nok passe på dig d/n.
Vi kom hen på skolen.
Jeg sagde farvel til Anthon. Pigerne kiggede lidt jaloux på mig, da jeg kom ind i klassen med Thor. Jeg fik straks øje på Amanda, hun var allerede på vej hen til mig, hun skulle lige til at give mig en flad, men Thor nåede at hive hende væk.
Thor: du holder dig væk fra d/n
Amanda: næ, hvad ser du i den klamme so
Thor: Hvis du nogensinde rør d/n, eller kalder hende for sådan noget igen så.....
Amanda: uha "skræmmende" haha
Amanda gik over til sine veninder, mens dig og Thor satte jer sammen.
"Tak" sagde du og kyssede Thor på kinden.
Han rødmede " alt for dig smukke" sagde han.
Dig og Thor sad og hyggesnakkede i timen, og det blev frikvarter.
I gik ud for at mødes med Anthon. I sad alle tre i et hjørne og snakkede.
"Jeg går lige på toilet" sagde Thor. Thor var væk " Vil du med hjem til mig efter skole" spurgte Anthon "ja, meget gerne" svarede jeg. Anthon virkede glad og lettet over mit svar. Thor kom tilbage " hvad så" sagde han
Thor: noget jeg er gået glip af?
D/n: jeg skal hjem til Anthon efter skole
Thor: fedt. Anthon er du sikker på, jeg ikke skal tage med, du ved, hvis du ikke kan styre dig.
Anthon: ej, det er ikke nødvendigt Leif
Thor: okay
Frikvarteret var slut, og i gik tilbage i jer klasser. Dagen gik hurtigt, og i havde fri om 15 min.
Thor: Er du sikker på jeg ikke skal tage med
D/n: der sker ikke noget Thor
Thor: han har altså virkeligt svært ved at styre sig!
D/n: jeg tror ikke han prøver på noget
Thor: ja ja tro på det.
Sagde Thor surt.
Timen var slut og i havde fri. Du krammende Thor farvel, og gik over til Anthon. Anthon stod parat foran udgangen, du løb hen til ham, og i gik hjem til Anthon. Du kom ind i hans hus, der var et stort hus med dyre møbler. Du gik og kiggede dig lidt omkring.
Anthon: bare føl dig hjemme.
D/n: wow, bor du her
Anthon: ja. Vi er alene hjemme, mine forældre kommer først hjem i aften.
Anthon smilede mærkeligt til mig. Vi gik op på hans værelse.
Vi snakkede og hyggede. Anthon satte en ret romantisk film på. Du lagde dit hoved på Anthons skulder. Der kom en kysse scene. Du kunne mærke Anthon kiggede på dig. Du vendte dit hoved, Anthon kom tættere og tættere på, ind til jeres læber mødes. I kyssede i lidt tid. Han havde nogle silke bløde læber, han lagde dig ned, så han lå oven på dig. Han begyndte at hive op i din trøje. Du sagde stille " stop" men han blev ved " Anthon stop!" Han lod som om, han ikke hørte det " du vil jo gerne" sagde Anthon, mens han tog sin trøje af. Du prøvede at komme fri, men Anthon holdte dig fast. Du kunne mærke tårene var på vej " Anthon jeg gider ikke!!" Sagde du. Anthon kyssede dig, mens han rev op i din trøje. Du prøvede at afvise ham. Anthon holdte dig fast i begge hænder, du kunne ikke gøre noget, du prøvede at sparke med benene, men Anthon lå på dig så du ikke kunne. Han fik revet din trøje af, tårerne løb ned af kinderne på dig. Anthon gav dig et sugemærke på halsen, og prøvede at få dine bukser af " stop stop stop Anthon! " Sagde jeg grædende, pludselig gik døren op, og Thor brasede ind.
أنت تقرأ
Thor og Anthon
أدب الهواةD/n= dit navn Uddrag: " du kan da ikke sove med så meget tøj på" sagde Thor og smilede frækt til dig. " jeg har ikke mit nattøj med" sagde du Thor rejste sig op og tog sin trøje af. " her, du kan låne min trøje" sagde ham "Tak.. drenge vend jer om...