Jsme elfové, kteří mohou býti zlí i hodní. Dělíme se na několik skupin:
- dračí elfové
- vodní elfové
- lesní elfové
- horští elfové
- podzemní elfové
- temní elfové
Kmeny dračích, vodních, lesních a horských elfů proti sobě neustále válčí, zatímco podzemní a temní elfové zůstávají většinou na jejich území a o nic se nezajímají. Ale když přece jen někteří z nich zaútočí, musejí se všechny rody elfů proti nim spojit a zatlačit je zpět ne jejich území.
Podzemní a temní elfové jsou velice mocné rody a mají na pomoc černou magii a všelijaké podzemní potvory, které můžou dovrcholit ochočením gigantického zombieho, na kterého musí být až 2000 elfů, aby ho zvládli. Temní elfové se také jinak nazývají zlý národ, jelikož úplně všichni elfové z tohoto rodu jsou zlí.
Já jsem z nejčistšího rodu-z rodu lesních elfů. Lesní elfové milují přírodu a pečují o všechna lesní zvířata. Já mám například doma srnu které říkáme Anna. Jmenuji se Natah a má nejlepší kamarádka Fexie je z rodu vodních elfů, což se mým a jejím rodičům opravdu nelíbí a my se musíme scházet potají. Máma říká, že kdyby mezi rody vodních a lesních elfů vypukla válka, byly by jsme nepřátelé. To je sice pravda, ale vypukne vůbec taková válka? Lesní a vodní elfové jsou mírumilovní a nevyvolávají války.
Vodní elfové umějí dýchat pod vodou a také pod ní žijí-mají tam města. Fexie bydí v jedné řece v našem lese, a díky tomu jsme se poznaly. Anna se chtěla u řeky napít a strašně ji vyděsilo, když se z vody vynořila Fexie. Potom mi ji pomáhala uklidnit. I vodní elfové mají rádi zvířata, jejich nejoblíbenějším živočichem je delfín, ale jelikož Fexie žije v řece a ne v moři, má doma jen rybku, kterou my máme doma taky-v akváriu. Máma to sice neví, ale já se naučila své vlastní kouzlo-na nějaký čas umět dýchat pod vodou. To žádný z našeho rodu neumí, takkže mě tam nikdo neobjeví.
Dračí elfové žijí jen na jediném místě-v Dračí propasti, která je na ostrově na širém moři, takže ji zatím nikdo neobjevil. Mamka mi vyprávěla, že jako domácí zvířata mají dračí vejce, když se z nich pak vylíhne mládě, učí ho všechny věci které potřebuje umět. Jako bojovníci jsou dračí elfové velice nebezpeční, protože dělají nálety a pálí vše a všechny kdo nebo co jim přijde do cesty.
Horští elfové žijí v otevřených jeskyních na povrchu. Někteří se mohou setkat s vodními elfy, kteří žijí v malých jezírkách v horách. Jsou velmi útočné povahy a často se s vodními elfy žijícími v horských jezírkách přou, o jejich území. Mají velkou sílu a dokážou nad hlavu zvednout i krávu. V boji po nepřátelích hází obrovskými kameny.
Podzemní elfové žijí v jeskyních v podzemí spolu se zlými vodními elfy, kteří žijí v podpovrchové vodě. Dokáží si ochočit trola, zombieho, a všelijaká jiná stvoření. Jako bojovníci velmi nebezpeční!
--------------------------------------------------
Tak tady máte něco málo o elfech, a jak jsou nebezpeční v bitvě, protože bych chtěla abyste nejdříve věděli jací jsou. Tak snad se bude líbit!
Vaše misa2003