Myslel jsem si, že se k tomuhle už nikdy nevrátím. Že to vše nechám za sebou, tak jak jsem to měl v plánu. Ale i když jsem vše smazal, jako by to nikdy neexistovalo, nikdy nemůžu ze svého života vymazat vzpomínky. Nejen vzpomínky, ale i ty lidi, kteří je ve mě navždy zanechali.
Yoongi
Tae
Hoseok
Tři lidé tak odlišní, přesto každý z nich ve mě zanechal takové vzpomínky, které mě donutili si vzpomenout z jednoho na druhého.
Yoongi - snažil jsem se tě ze svého života vymazat, ale přesto jakoby jsi nezmizel.. v mých myšlenkách jsi byl stále a vytáčelo mě to, myslet na tebe, na to co jsme spolu zažili
Tae - být s tebou v kontaktu byla a stále je ta největší blbost, co jsem kdy udělal, nevím co jsem si myslel? že se snad něco změní a byla by tu možnost se vrátit k tomu dobrému?
Hoseoku - mohl jsem ti oplatit tu bolest, co jsi mi způsobil, ale máš takové štěstí, že jsem tak dlouho mlčel o tom co jsi provedl, že poté už nemělo cenu se k tomu vracet, stejně by jsi nevěděl, za co ta bolest, co bych ti způsobil byla, ale můžeš si být jistý, že ti to nikdy neodpustím.
Stále se plácám a motám se svých myšlenkách a citech, jako by to bylo včera co jsem některého z vás potkal. Stále nevím jestli vpustit Yoongiho do mého života bylo dobré rozhodnutí, protože se moc od minule nic nezměnilo. Vadí mi to, ale co bych s tím měl udělat? I kdybych to řekl, nic by se nezměnilo. I kdyby tu byla ta šance o které jsme spolu mluvili o tohle bych nestál. Stál bych o to, co mezi námi bylo předtím, ale nehodlám si připadat jako vzduch ve vztahu. Naše komunikace je stejně na bodu mrazu, tak jak byla předtím nezdá se ti?
Všichni máte v mém srdci speciální místo, tak jako nikdo jiný a to jen z důvodu, že se nedokážu posunout dál. Protože, když to udělám, všechny ty vzpomínky zahodím. Lásku, bolest, strach. Všechno to zahodím a budete jak kdyby jste nikdy neexistovali. Nejsem připravený udělat takovouhle změnu ve svém životě a proto jsem se k tomuhle vrátil.
Tak bychom měli začít od začátku nemyslíte?
Kdy se to všechno tak zvrtlo?
Kdy to začalo být neúnosné?
Kým bych měl začít?
Taem?
Yoongim?
Hoseokem?
Nepochopte mě nějak špatně, tihle tři na mě sice něco zanechali. Popravdě před tím, jsem byl úplně jiný člověk. Nepil, nekouřil, nezkoušel zakázané věci, byl slušný, milý, neodporoval. Pak se to vše změnilo a obrátilo k horšímu. Nejsem na to pyšný, ale můžu říct, že jsem horší než ty Hoseoku, jen jsi to ještě nedokázal zjistit, ale věř mi, že ti to jednou ukážu..
Jaký je to pocit, když něco provedete, ale nakonec jste nevinní? Musíte se naučit hrát jejich hru.
Yoongi chtěl bych ti ukázat to chování, kterému jsi kdysi propadl, ale jak bych to měl udělat, když mi ani nedáš šanci? Sám podle mě ani nevíš co chceš a to ani pořádně já, ale nedáváš mi ani šanci to zjistit.. Nechybí ti snad to spojení co jsme spolu měli ?