Y/G Bölüm 1

117 6 5
                                    

Sadece yürüyorum, kendime yabancıyım sanki etrafta okadar çok insan varki, konuşmalarını duymaz yüzlerini görmez oluyorum.
Düşünmüyorum artık hiç bir şeyi
Sadece yürüyorum bir insan bu kadarmı aciz olabilir?

Evet ben tam bir acizim...
Bir insan bu kadarmı takmaz olur kendini?
Evet ben o dediğimide yapıyorum .kendimle birlikte hiçbirşeyi takmıyorum.
Bitkinim şu anda çok kötüyüm
Boğazımda yutkunmamı engelleyen bir şey var sanki , gözlerimin yanması ne kadar doğal?

Vücuduma gelen üşüme hissini ve titremenin hakim olduğu bacaklarımı saymıyorum bile...Hayat niçin bu kadar zorba? Hayat niçin böyle?
Annemle babam yoklar 3 yıldır bi toprak parçasının altında uzanmış yatıyorlar .

Babannemle yaşıyorum ben ondan başka kimsem yok zaten ne halalarım ne dr dayılarım beni istediler.
19 yaşındayım dışarıdan bakıldığında sert bir yapım var içiminde öyle olması için çabalıyorum

Gerekmediği sürece hiç konuşmam hatta hiç konuşmadığım zamanlarda oluyor.
Yaklaşık üç aydır bir kafece çalıyordum babannemin haberi olmadığı için arkadaşlarımlayım diye yalan söylüyorum gerçi bir arkadaşım bile yok ama öyle olsun .
Kafeden ayrıldım bu gün okulların açılmasına bir hafta var diye hem zaten fazlasıylada param var dışarıya çıkmıyorum evde oturduğum için hiç harcamadım .

Babannemin emekli maaşı ikimize fazlasıyla yetiyordu zaten .kafede çalışma nededimse tamamen kafa dağıtmaktı .

Evin önüne gelince kol saatime baktım 21:32 .pantolonumdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım, içeriye girince gözümle odaları yokladım en sonunda babannemin yatağında uyuduğunu görünce kapıyı kapattım.
Odama geçip adımlarımı dolaba doğru yönlendiyip içinden siyah bir t-shirt ve yine siyah bir eşofman altı çıkarıp yatağın üzerine attım üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup çıkarttıklarımı giyince kendimi biraz olsun rahat hissettim..
Siyahtı beni herşeyim, yansıtırdımda bu halimi çevreme odam ,kıyafetlerim, telefonum, ruhum...
Sadece renkli olan iki şey vardı bende ,kahverengi bir saçla bir çift yeşil göz ..

Alârmı kapatıp yatağıma girmemle siyah pikeyi üzerime örtmem bir oldu .
Yarın erken kalkmamı gerektirecek bir işim olmadığı için öğlene kadar derin bir uyku çekebilirdim.
Üzerime üzerime gelen uykunun işini kolaylaştırmak amaçlı esneyip gözlerimi kapatınca yorgunluğumu hissedip yavaş yavaş uykuya daldım.

______________________________________________

Gözlerimi ovuşturduktan sonra yatağımdan kalkıp lavaboya doğru ilerledim ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra ellerimle yüzüme bir kaç kez su çarpınca lavabodan çıkıp salona doğru ilerledim
Salona ilerlediğimde gözlerim ister istemez duvar saatine kaydı.

6:42

Hadi ama ya ben öğlene kadar uyumayı planlıyordum.

İç sesime hak verip adımlarımı odama doğru ilerlettim. Kendimi enerjik hissedince spor yapmak geldi içimden. Kime zararım dokunurdu ki yapsam ? Hem umursamazdım da zaten.
Saçlarımı toplayıp sıkı bir at kuyruğu yaptım her zaman ki gibi.

Siyah bir eşofman altı, kemik atlet ve ince bir polarla beraber kombinimi tamamlayıp.telefon ,kulaklık omzumun üzerinede bir tane havlu aldıktan sonra anahtarlarıda siyah polarımın cebine koyup siyah spor ayakkabılarımıda giyerek evden çıktım.

Erken uyandığım zaman yaptığım şeylerden biriydi spor. Rahatlardım hiç değilse düşünmezdim hiçbirşeyi... Beynimi bir şeylere veremezsem sürekli o yaşananlar beynimi kurcalayıp dururdu.

Yangın..

Ne vardı ki sanki o tatile gidecek ,gitmeseydik keşeke. Yada yanlarından hiç ayrılmasaydım .sabah yine yüzmeye gitmek için otelden çıkmıştım .Aradan kaç saat geçti hatırlamıyorum ama çok güçlü çığlıklar duymamla denizden çıkıp otele doğru koştum insanlar çığlıklar atıp koşuşturuyorladı ağlayanla vardı , sessiz bi biçimde gözlerini bir noktaya sabitleyim hareket etmeyenler.
Gözlerimle etrafı yoklamıştım sonra .
Kaldığımız otele baktım yanıyordu.
Çığlıklar eşliğinde koşup otelden içeriye girdim etrafta alevler vardı gri duman etrafı sarmıştı zorlukla bulunduğumuz kata geldiğimi hatırlıyorum.

Bir yandan kapıyı çalıp açıpması için yalvarırken diğer yandan ağlıyordum .
Oksürüklerimi umursamayım annemle babama lütfen açın diye yalvarmaya başladım ama odadan ses çıkmıyordu
Sonra dumana daha fazla dayanamayıp bayıldığımı hatırlıyorum. Uyandığımda ambulansta olduğumu , günlerce depresyonda olduğumu, ailemin öldüğünü...

Gözümden düşen damlaları umursamayarak model-müsadenle- açıp kulaklıklarımı takarak koşmaya başladım.
İyi yapmadı işte hatırlamak iyi gelmedi.elimin tersiyle gözlerimi temizleyip koşmaya devam ettim. Niye böyleyim biliyorum ama hem koşup hem ağlıyorum.adımlarımı durdurup gözlerimi temizledim sahile gelmiştim.
Bir kaçtur daha atıp yorulduğunu fark edince bir banka geçip oturdum .

İyi geliyordu böyle deniz havası. Havluyla yüzümü silip Ex Love adlı şarkıyı açtım telefonun ekranından yüzüme bakınca pembe yanaklar ve kızarmış bir çift göz görmeyi kesinlikle beklemiyordum.

Şarkınında etkisiyle ekrandaki yüzüme bakarak iyice ağlama başladım.yerimden kalkıp koşmaya devam ettim .koştukça koşuyordum, hızlandım .Hızlandıkça kendime geliyordum çünki...

Sert bir bedene çarpıp afallayarak geriye düştüm .
"Dikkat etsene körmüsün"

Adamın sert sesini duymamla başımı ovmayı bırakıp kızarmış gözlerimle adamı süzdüm.
Gri eşofman beyaz t-shirt beyaz spor ayakkabılar geniş omuzları vardı .Beyaz t-shirtünün altından kasları ve baklavaları belli oluyordu.

Gözlerimi adamın yüzünde sabitledim oda beni süzüyordu.cidden yakışıklıydı sanınım yirmili yaşlarında olmalıydı.
Gözlerimiz buluştu sonra benim yeşilime karşı onun mavileri.

Elimi bir kez daha alnıma götürdükten sonra yavaş hareketlerle oturduğum yerden kalkıp doğruldum .Adamdaki de nasıl bir vücutsa artık benim savrulmama rağmen o sendelememişti bile.
Yüzüne bir kez daha baktıktan sonra arkamı dönüp ilerlemeye başladım.

Yok arkadaş çanakta kalmadı bende nasıl savrulduysam artık

İç sesime onay verip yürümeye devam ettim arkadan kolumun tutulmasıyla geriye doğru dönüp adamın sert yüzüyle karşılaştım.sesli bir şekilde nefes verip cevap bekler bir ifadeyle adamın gözlerine baktım.

"Özür dile" tek kaşımı kaldırdım, niye özür diliyormuşumki sanki eminim alnın şimdiden kızarmıştır .

"Sağırmısın sen" tek kaşını kaldırıp konuştu.
Başımı iki yana salladım hiç içimden konuşmak gelmiyor zaten

Havadaki kaşının yanına diğerinide ekleyek devam etti "yada dilsiz?"
Sesli bir nefes daha vererek ellerimi belime yerleştirip kafamı iki yana salladım.

"Cevap versene kızıp aptalmısın sen ?"
İyice sinirlendirdim galiba
"Çık cık cık" bir yandan da başımı iki yana sallamaya devam ediyordum.

"Bak zaten sinirliyim beni delirtme.şimdi hemen özür dikiyorsun ve gidiyorsun"

"Ne diye ben özür diliyormuşum ?" Sıkılarak bir nefes daha ekledim havaya.

"Bana çarptın"onun sinirli gözlerine karşın bende boş gözler vardı, elimi kaldırıp boş versene şeklinde sallayıp adama bakmaya devam ettim.
Bir büyük adım atarak aramızdaki mesafeyi en aza indirip ruhsuz bir şekilde gülümsedi

"Bunu ödeyeceksin yeşil göz"

"Oldu görürsem söylerim"
Aramızdaki mesafeyi açarak arkamı dönüp yürümeye başladım.

"Yanlış yaptın yeşil göz "
Arkamdan seslenmesini umursamayarak yürümeye devam ettim tabiki cümlesini bitirene kadar"Yiğit ÖZDEMİR'e yanlış yaptın"

İsminide umursamayarak yürümeye kaldığım yerden devam ederken
"Memnun oldum bende Buket UYGUR " diyip konuşmamı tamamlatım.
Cins herif ya yanlış yapmışım bak sen şu işe.Asıl onun özür dilemesi lazımdı yani hem alnımı kızarttı hem popomu açıttı.
Zaten bir daha nerde karşılaşıcaksak? Hiç sanmıyorum. Arkamdan duyduğum sert ve bir okadar da ruhsuz bir seslenmeyle olduğum yerde kaldım.

"Hesabını ödeyeceksin yeşil göz .Daha çok karşılaşacağız. Beni sana tanıtacağım merak etme..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-YANIYOR GÖZLERİM-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin