Be All Done (F)

251 28 76
                                    

Jisung'dan

Paraya ihtiyacım olana kadar bunu yapmayı bırakmaya karar verdim. Minho her gece yanıma gelip o kişinin adını soruyordu. Neden böyle yapıyordu bilmiyordum ama adını söylediğim her adam ortadan kayboluyordu.

 Bir gece tam uykuya dalacakken dış kapının açılma sesi ile yataktan kalktım. Giden Minho'ydu, gelene kadar bekledim. Dışarı çıkıp ağaçların arasına saklandım. Bir süre sonra Minho gelmişti, birini sürüklüyordu daha dikkatli bakınca bugün birlikte olduğum kişi olduğunu fark ettim. Toprağı kazmaya başlamıştı, işini bitirdikten sonra kapının olduğu yere doğru yöneldi. Kalbim duracak gibi olmuştu kıpırdayamıyordum. Minho içeri girdiğinde biraz bekleyip arkasından girmiştim. 

Şu an banyodaydı, odasındaki banyoda olduğunu tahmin edip oraya doğru adımladım. Duş alıyordu. Küvetin önündeki perdeyi çekip yanına girdim. Bana ne yaptığımı sorguluyorumuş gibi bakıyordu. Öpmeye başladım. Beni ittirmeye çalışsa da izin vermedim aksine daha çok yaklaşıp sertliğimi kasıklarına sürttüm. Belimden tutup kendine ihtiyaçla daha çok bastırdığında inledim. Eteğimi sıyırıp sertliğimi eli ile kavradı. Gerçekten kafam çok karışıktı, sanırım onu gerçekten istiyordum. 

"Daha fazla dayanamıyorum içime gir."

Parmağını deliğimde hissettiğimde elini kalçamdan çekip alıştırmaya gerek olmadığını söyledim. İçime girip hızlanmaya başlayınca bir süre sonra ben onun karnına geldim, o benim içime geldi. 

Temizlenip giyindikten sonra ona beklemesini söyleyip odama gittim. Çekmecemdeki silahı çıkarıp çantama koydum. Onun yanına gidip kolundan tuttum ve gölün kenarına getirdim. Silahı çantamdan çıkarıp ona doğrulttum. 

"Minho sen benimle birlikte oldun. Kirlendin, şimdi seni temizlemeliyim"

-SON-

NAPTIN LAN JISUNG 😮

Sanırım gözümden akan sıvı gözyaşı 

Başka hikayelerde görüşmek üzere  👋

blind love | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin